1

Onderwerp: Heoveelheid mon chou vulling..

Ik wil graag een taart maken met een vulling van monchou en passievruchten,ik loop alleen even te stoeien met de hoeveelheid.
De bodem maak ik van bicuitgebak in een vierkante vorm van 27x27,hierna  wil ik alleen vulling er in doen .,zo ook wil ik een kwark taart maken op deze manier.
Wie kan me even helpen met de juiste hoeveelheid,of wie heeft er een recept  van een vulling voor een monchou en kwark taart voor een vierkante vorm van 27x27 ?
Alvast bedankt.

Re: Heoveelheid mon chou vulling..

Vraagje voordat ik antwoord probeer te geven...

Wil je een losse monchouvulling combineren met een streepje Passievruchtengelei?

Of wil je meteen een vulling maken van monchou en passievruchten?

Groetjes,

3

Eigenlijk allebei,dus vulling en en een topping van gelei,maar ik ben bang als ik  passievruchten door de mon chou doe, de vulling te vloeibaar wordt en dan zal ik wat gelatine er door moeten doen ?

Groetjes

Ik zou het eenvoudig houden, persoonlijk denk ik dat de monchouvulling een heerlijke match is met de passievrucht, maar zorg dan dat deze slechts een streepje is dus:

Biscuit snijden, je hebt dan twee snijvlakken.
Ene kant besmeer je met de monchouvulling, de anderekant met een dun streepje passievrucht, dan leg je de lagen weer op elkaar. (dit herhaal je dus 2 x , wanneer je 3 x snijdt)

Ik spuit eigenlijk nooit dijkjes omdat ik het persoonlijk niet mooi vind als je de vulling door de taart ziet. Ik vul ook liever 3 keer dun dan 2 keer dik  :/  :lol:

Suc6!