Onderwerp: Nog een beginneling!
Hallo allemaal,
Wat een leuke site is dit toch en ook een leuk forum uiteraard! Heb net mijn eerste bestelling gedaan...aaarrrgghh (fondant, marsepein en wat xmas decoraties). Ben namelijk van plan Carin's Christmascake te maken en die te bekleden. Het klonk allemaal zo lekker dat ik dacht: en nu moet ik er maar eens tegenaan! Met alleen kijken naar al die mooie taarten in de parade, bak ik nooit iets. Een appeltaart of cake lukt wel, maar werken met fondant???????????
Het liefst had ik eerst nog een basistechnieken cursus gedaan, maar die waren al vol. Wel ga ik over 2 weken bij Marianne (de leukste taarten maak je zelf) een avond sinterklaas cupcakes maken. Heb er al veel zin in.
Ik hoop voor deze leuke, lekkere en nieuwe hobby de tijd te vinden, heb namelijk twee kleine wervelwinden (2 jongens van 2 en 5 jaar) hier in huis rondlopen, dus het zal wel een avondhobby gaan worden.
Wie weet kan ik in december een leuke foto van het eindresultaat plaatsen!! Voor vragen en inspiratie weet ik jullie in ieder geval te vinden.
Groetjes, Annemieke