Onderwerp: Allerlei cupcakes
Laatste tijd weinig taart maar veel cupcakes gemaakt. De eerste waren een cadeautje om samen met een centje aan een eerste communikantje te geven.
Toen is mijn nicht voor het eerst mama geworden en ik had nog cc's over van de eerste communie en heb ik deze gemaakt. De bedoeling was om samen met een cadeau aan de ouders te geven. Ik vond ze echter niet geslaagd en wou ze dan ook niet aan iemand anders geven. We hebben ze dan zelf opgegeten. 

De dag zelf kreeg ik nog het geboortekaartje en ik vond dat supermooi qua kleuren enzo. De stijl was ook van de Texture Mat - Dot Explosion die ik al enige tijd geleden gekocht had maar nog nooit gebruikt. Daarom heb ik de dag erna terwijl mijn zoontje zijn dutje deed nieuwe cc's gebakken en opnieuw aan de slag.
Deze keer vond ik de cc's echt prachtig. Ben zelf grote fan van de kleurencombi en mijn nicht en haar man waren er superblij mee. Ze vonden ze echt prachtig! Ze waren te mooi om op te eten zei mijn nicht.

En hier heb ik nog even de cuppies bij het geboortekaartje gezet.
Bedankt voor het kijken tips en opmerkingen zijn altijd welkom.
Groetjes
Angelique
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN
Mooie kleuren en leuk dat het bij het geboortekaartje past...maar helaas kan ik die foto niet zien...