1 Laatst bewerkt door Martjan (11-06-2011 21:22)

Onderwerp: Vraag PME Plunjer cutters

Hey iedereen

Ik had een vraag over de PME Plunjer cutters.

Ik heb 2 sets. Namelijk de vlinders. En een zonnebloem.

en bij de zonnebloem zit er geen veer in. Dus als ik hem indruk blijft hij zo zitten en gaat hij niet omhoog :(

Hoort dit of is dit een fout en moet ik hem gaan ruilen ?

Groetjes, Tjanie

ik hoop dat ik het bij de goede catogorie heb gezet :$

Smart critiques, Stupid creates

2

Re: Vraag PME Plunjer cutters

Hi Tjanie,

Volgens mij zitten er in alle plungers een veer, mail anders de shop waar je het hebt gekocht, dan weet je het zeker,

Groetjes Ellen

Taart groetjes Ellen

3

Nee, niet in allemaal......................maar de zonnebloem ken ik niet dus geen idee of die een veer hoort te hebben.

4

Karin09 schreef:

Nee, niet in allemaal......................maar de zonnebloem ken ik niet dus geen idee of die een veer hoort te hebben.

Ik kan die van mij niet open maken, maar hier zit volgens mij wel een veer in

Gr. Ellen

Taart groetjes Ellen

5

De grotere plunger cutters hebben geen veer als het goed is. Bij deze staat ook wel dat er geen veer in zit:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-771.html

6

sjackie schreef:

De grotere plunger cutters hebben geen veer als het goed is. Bij deze staat ook wel dat er geen veer in zit:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-771.html

Ik had alleen gekeken welke hetwaren in webdhop hier maar niet naar beschreving gekeken:grr: dan had ik het al geweten :$ sorry ! Maar iig bedankt voor jullie hulp :d

Smart critiques, Stupid creates

bekleden? [move]--> td algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Ik snap het denk ik niet helemaal  :think: . Ik heb ook met en zonder veer, maar merk geen verschil in uitsteken of eruit halen. Je druk die zonder veer er dan toch zelf eruit?

9

De kleinere versie van zonnebloem/gerbera hebben wel een veer.. de grotere inderdaad niet.

In principe maakt dat voor het maken van de bloem niet zoveel uit.. de veer heeft alleen als werking dat het gedeelte waar de afdruk mee wordt gemaakt weer terug veert.. Het lukt ook prima zonder veer!  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

10

Bommeltje schreef:

De kleinere versie van zonnebloem/gerbera hebben wel een veer.. de grotere inderdaad niet.

In principe maakt dat voor het maken van de bloem niet zoveel uit.. de veer heeft alleen als werking dat het gedeelte waar de afdruk mee wordt gemaakt weer terug veert.. Het lukt ook prima zonder veer!  :Y

Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen  :Y . Ik denk dat ik maar eens een cursus 'goed uit kunnen leggen' ga volgen. Soms heb ik het idee dat mijn hersenhelften verwisseld zijn omdat ik vaak het tegenovergestelde zeg van wat ik eigenlijk bedoel  :s . Maar goed, dat was even extra onzin info (frustratie) van mij  :lol: