Baukje schreef:Jeetje, wat heb je die tas mooi gemaakt! Net echt! Dat gouden slotje en de stiksels, zelfs de kleinste details kloppen..Ik wou dat ik zo'n tas voor mijn verjaardag had gekregen als meisje 
Ik heb alleen de hartentaart gemaakt, de tas heb ik als voorbeeld gebruikt voor de tekens. Dus de tas is een echte tas.
Elisa:
Ik heb de rondje uitgestoken met een ronde uitsteker en spuitmuntje nr. 12 gebruikt om de 4 blaadjes in het rondje uit te steken. Dan een puntje in het midden,
Voor het vierpuntige figuurtje heb ik de wilton margriet uitsteker gebruikt en de 4 blaadjes eraf gehaald en als een kruis tegen elkaar gezet. met een witte puntje in het midden (wilton spuitmond nr 7)
Voor de vierkant figuurtje heb ik mijn ribbon cutter gebruikt om een vierkant te maken. Ik heb geen vierkante uitsteker. Voor het vierpuntige figuurtje in de vierkant heb ik met een puntige uitsteker gebruikt die ik in Birmingham had gekocht. Maar je kan het ook met een cutting wheel doen. Daarna heb ik de randen eraf gehaald met een ronde uitsteker.
Ik hoop dat je me kan volgen.
Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen.
www.liescakeshop.nl