1

Onderwerp: [TIP] Wilton heeft nieuwe molds

Ik moest vandaag even langs de plaatselijke bakwinkel voor wat ingredienten. Kan het dan niet laten om even tussen de uitstekers en molds te snuffelen.  O-) En wat zie ik....geweldig leuke molds, nieuw van Wilton. Misschien kennen jullie ze als, maar in de DLT-shop staan ze nog niet en ook waar ik normaal bestel zijn ze er nog niet.
Ze waren gisteren pas binnen gekomen en er zijn 4 soorten.
(Zag dat Ellens.........webshop ze wel gaat verkopen)
Ik heb er 14,95 voor betaald en heb nu als spijt dat ik er niet nog een mee heb genomen....... :o
http://i52.tinypic.com/f24ks5.jpg

Deze heb ik gekocht, voor de PIP taarten. :D

2

Re: [TIP] Wilton heeft nieuwe molds

Ellen heeft ze al een paar weken in het Assortiment, heb ze daar al een paar weken geleden in de winkel zien hangen  :Y  :Y

3

:o Erg mooi!! En ehhh wat is de www van ellen?? (Ik wil graag even kijken... :o )

Groetjes Jose

4

@ beertje: Ik kom normaal nooit op haar site, maar omdat ik een plaatje wilde laten zien kwam ik bij haar terecht, vandaar....Ik zag alleen dat ze op het moment in de webshop niet leverbaar zijn.

@Jose: Geloof niet dat ik mag verwijzen naar andere webshops toch? Kan het mis hebben hoor.... Maar goed, als je zoekt op ellenscreativecakes moet je het kunnen vinden....

Ziet er denk ik leuk uit...foto is beetje klein :P

6

ik heb 'm bij Holland Sugart Art gekocht bij Ellens (de blauwe)  :Y , Was wel erg moeilijk kiezen O-)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Kreeg de foto niet groter :s
Kon ook niet kiezen, vond de roze met de knoopjes ook errug leuk. Misschien volgende week toch maar gaan halen..... :o

8

Wat een leuke mat!

Groetjes Brenda

9

Clau79 schreef:

Ik moest vandaag even langs de plaatselijke bakwinkel voor wat ingredienten.

Ehhhh.... Waar is die plaatselijke bakwinkel dan? :think:

zooo die zijn leuk heb even bij Ellen gekeken wil alle kleuren wel hebben voor de verzameling  :+

11

aribacakes.nl/Webwinkel-Category-486445/Wilton.html

annick heeft ze ook in haar shop

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

Verdorie daar heb ik van de week besteld en gisteren binnen....

13

fairydust schreef:

Verdorie daar heb ik van de week besteld en gisteren binnen....

als je ze besteld kan ik ze morgen misschien wel meenemen als ze ze op voorraad heeft. dan kom ik woensdag avond die molt en het boekje halen

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

Nee ik bedoel dat ik daar een andere bestelling heb geplaatst ( bij ariba) en het al is afgehandeld. Als ik had geweten van die leuke molds had ik ze gelijk mee besteld :D

Of begrijp ik jou nu verkeerd :D

16

denk het, heb je al een mailtje gestuurd  :)

Kwartje is gevallen   :+

18

gelukkig  :lol:

19

angelz schreef:
Clau79 schreef:

Ik moest vandaag even langs de plaatselijke bakwinkel voor wat ingredienten.

Ehhhh.... Waar is die plaatselijke bakwinkel dan? :think:

In Elst (Gelderland) bij Bakfeest.

20

V&A Twééde kans is bedoeld voor TWEEDE kans en aanbiedingen in reguliere winkelketens. Wilton molds vallen onder geen van tweeën.

Ook foto aangepast naar een link op tinypic.com. Linkjes zijn niet toegestaan, foto's zijn ook linkjes....

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

He dat is niet zover weg van hier en moet toch nog langs Heteren even gedag zeggen tegen mijn schoonouders  :think:

22

Marianne schreef:

V&A Twééde kans is bedoeld voor TWEEDE kans en aanbiedingen in reguliere winkelketens. Wilton molds vallen onder geen van tweeën.

Ook foto aangepast naar een link op tinypic.com. Linkjes zijn niet toegestaan, foto's zijn ook linkjes....

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Sorry Marianne,

Zie hier regelmatig tips staan maar had het reguliere winkelketenverhaal niet in de gaten. Ik zal er in het vervolg rekening mee houden. En dat van die foto's wist ik echt niet dat dat een linkje was.

Nogmaals sorry daarvoor!

23

Ik heb ook de blauwe gekocht in Alphen toen, erg leuk! Ze komen er mooi uit! En kan ik ook eindelijk eens fatsoenlijke parelrandjes maken haha  :lol:

Ik moest vandaag al in Heteren zijn dus gelijk even langs elst gegaan daar zijn de molds maar 14.95 per stuk heb gelijk de roze en blauwe gekocht:)

25

weet iemand waar je deze nog kan bestellen? in de webshops die ik wist zijn ze allemaal uitverkocht.

Groetjes Marleen