1

Onderwerp: Even voorstellen..

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Stephanie ben bijna 21 jaar en woon samen met mijn aanstaande man ( nu nog vriend maar we gaan trouwen volgend jaar ) in Noordwolde, een klein dorpje in Friesland net bij het 3 provinciegebied.

Sindskort maak ik ook taarten, mijn schoonzus is er mee begonnen en ik heb daar al stiekem wat vanaf gekeken. Ik vond het zo leuk dat ik zelf ook maar aan de slag ben gegaan. Ik maak nu zo ongeveer een maandje taarten en heb er al 8 gedaan. Ik vind het ontzettend leuk maar moet nog een boel leren!
Ik hoop dat als ik vragen heb jullie me kunnen helpen! en dat ik nog lang mooie taarten mag gaan maken!

Groetjes Stephanie  :)

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

2

Re: Even voorstellen..

Hoi Stephanie,welkom op het forum. :Y Ik wil die acht taartjes natuurlijk graag zien. Heb je ze al op de site gezet??Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

Hallo Stephanie,

Welkom op het forum!! :)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

4

Hee,

Nee ik heb ze nog niet op t internet gezet. Vind ze eigenlijk nog niet mooi genoeg om ze op t internet te plaatsen :o maar dat komt nog,
Ik ben van t weekend jarig en dan ga ik een hele mooie taart maken ( hoop ik ) hihi

Denk terug met een lach aan gisteren, kijk met volle moed naar morgen, maar leef vooral vandaag!

5

Juist wel er op zetten. leer je veel van :Y
veel bakplezier en welkom :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl