Onderwerp: Welke smaak past bij Mango? Graag jullie ervaringen en tips.

Hallo,

Ik bak niet zoveel taarten (ben meer van de koekjes), maar als het er dan toch van komt,  gebruik ik qua smaak om te vullen chocolade en aardbeien.

Nu heb ik een paar taarten op rij te bakken, voor mezelf en voor vrienden en nu wil ik wel eens andere smaken proberen.

Ik hou erg van mango vandaar mijn vraag : Met welke smaak kan je dat combineren ? Wie heeft er ervaring mee?
Ik wil de smaakjes toevoegen aan mijn botercrème, met de chocolade en aardbeien lukt dat goed. De Mango die ik wil gebruiken is die van Patidess.

Alvast bedankt voor de tips.

2

Re: Welke smaak past bij Mango? Graag jullie ervaringen en tips.

Een (tropische) jam misschien ? en eventueel witte hagelslag XL door de BC (geeft een bite)

3

Ik vind kokosvulling met verse mango superlekker!

4

Lammetje schreef:

Ik vind kokosvulling met verse mango superlekker!

:Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :9

5

Pas een bruidsproeverij gehad en zij vonden de mango variant het lekkerst van de 4 combi's.
Dat was mangobotercreme (patidess) met mangostukjes er over heen (ik heb ingevroren mango stukjes van de Albert Hein gebruikt) met vlaaifruit tropische vruchten (van Hak, sommige supermarkten hebben alleen aardbei en kers, maar sommige ook tropische vruchten en bosvruchten).

Suuuuuper lekker  :9

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

6

ik combineer mangocreme met verse stukjes mango en ananasjam.. mjammie

Bedankt voor de reacties. Jullie suggesties zijn erg bruikbaar ik kan ermee verder. Zal er een paar uitproberen.
Mijn eerste gedacht was witte chocolade (witte hagelslag is ook een idee).
De combi met koko's lijkt mij ook erg lekker, ik dronk al een paar keer een smoothie van mango en koko's en dat beviel me erg.

Ananas en tropisch fruit kan ook, mmm....wordt toch niet zo makkelijk om te kiezen......