1

Onderwerp: Bumba taart maken

Hallo allemaal, een tijdje terug een workshop gevolgd en inmiddels net als jullie verslaafd geraakt aan het maken en natuurlijk vooral decoreren van taarten! Het is voor het eerst dat ik nu voor iemand anders een taart ga maken,best spannend dus! Het moet een Bumba taart worden. Wie kan mij helpen aan een simpel idee waarbij ook uitleg hoe ik de Bumba kan maken??

Groetjes

2

Re: Bumba taart maken

Welkom op dit forum!

Ligt eraan wat voor Bumba je wilt maken, een puzzelplaatje, een geboetseerde Bumba of een 3D bumba?

Voor puzzelen en boetseren vindt je tips bij de FAQ's en bij de how-to's

3

Kijk eens bij de how-to's! Daar vind je denk ik wel wat je zoekt.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Ik wil het liefst een puzzelplaatje maken,maar begrijp nog niet goed hoe ik de verschillende delen aan elkaar krijg. Iniedergeval bedankt voor de al gegeven tips!

5

Tegen elkaar aanleggen..............met marsepein is mijn ervaring dat het eigenlijk al vanzelf tegen elkaar ' plakt ' ............bij fondant zou je een klein beetje water kunnen gebruiken

6

Toevallig heb ik gisteren mijn eerste Bumba puzzelplaatje gemaakt :D straks Bumbalu nog doen (wel al meer puzzelplaatjes gedaan, maar nog nooit eerder Bumba)

Als je in de how to kijkt van puzzelplaatjes dan wijst het eigenlijk voor zichzelf. Je legt de stukjes die klaar zijn dan steeds op een plastic mapje. Tegen de tijd dat je klaar bent, dan zit hij eigenlijk wel al vast. Je legt en schuift het steeds tegen elkaar en dan blijft het eigenlijk al wel zitten. Helemaal als je hem er nog niet meteen vanaf haalt.

Veel plezier en succes!