1

Onderwerp: Tasje a la Peggy Porschen (snelle versie)

Kon niet wachten en had voorlopig geen tijd, maar het begon toch te kriebelen dus in een half uur tijd snel even gekeken of ik het ook kon en vind het best goed gelukt hij miet veel strakker maar mijn tijdschema liet dat ff niet toe hahahaha, dus binnenkort ga ik ze maken in verschillende kleuren en met icing! Hier alvast een voorproefje!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.....tips en feeback welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWAHPHFX-D.jpg

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

Re: Tasje a la Peggy Porschen (snelle versie)

Cute!

3

Thanx!

4

Wat schattig :), toch maar een boek van peggy porschen op mijn verlanglijstje zetten haha!

5

wat een schatje

Goed gelukt ! Vast leuk om te doen.
:thumb:

7

Echt heel leuk!! Volgende week heb ik meer tijd en ik weet dat ik in september voor een modeshow deze mag gaan maken dus kan ik alvast oefenen!

8

vind hem erg leuk!
Is het nou een koekje, of een 'los' boetseersel?

9

hahahaha, het is een minitaartje gevuld met wittechocolade mousse :Y

10

het ziet er heel leuk uit :Y maar zelf persoonlijk vind ik het nogal een hap marsepein

Groetjes Marjon

11

Snow schreef:

hahahaha, het is een minitaartje gevuld met wittechocolade mousse :Y

Nou, dan vind ik hem nog leuker! Wat een gepriegel moet dat zijn geweest! Knap hoor!

12

Marjonz schreef:

het ziet er heel leuk uit :Y maar zelf persoonlijk vind ik het nogal een hap marsepein

Lekker  :9

13

Inderdaad, ik lust zelf geen marsepein maar mijn proefkonijnen zeiden dat het wel meeviel met die lading marsepein ik heb de laag best dun uitgerold, ik lust zelf helemaal geen marsepein......hahaha :Y

14

Hahahaha ik vind 'em nu ook leuker nu ik weet dat het een mini taartje is en geen boetseersel.
Staat dit in het boek 'cake chic'? Ben van plan om int weekend wat boeken te bestellen dus dan kan die er ook meteen bij.

15

en hoe mini is dit minitaartje dan wel niet....jeetje wat knap om zo klein taartje te maken

N-Joy Cakes

16

ChaSa schreef:

Hahahaha ik vind 'em nu ook leuker nu ik weet dat het een mini taartje is en geen boetseersel.
Staat dit in het boek 'cake chic'? Ben van plan om int weekend wat boeken te bestellen dus dan kan die er ook meteen bij.

Is inderdaad Cake chic! Super gaaf boek, dus ik zou zeggen aanschaffen.....echt hele mooie dingen!!!!

17

NiQ schreef:

en hoe mini is dit minitaartje dan wel niet....jeetje wat knap om zo klein taartje te maken

7,5 cm bij 8 cm echt niet zo moeilijk om te maken gewoon kwestie van beginnen!

18

Heel leuk!!

19 Laatst bewerkt door c-c-c (08-06-2011 18:47)

Wel jammer dat hij zo op is.

Dat heb ik vaak met koken. Ben je uren bezig in de keuken en dan is het binnen no-time allemaal opgegeten..... zucht... :s
Kan me voorstellen dat dit taartje smaakt naar meer.

Erg leuk dat je dit gaat maken voor een modeshow.
Op de modeshow lijkt het me heeeeerlijk om eens je tanden in deze tas te zetten.

20

Leuk snow! Ga em zeker aanschaffen, wij hebben een klein gezin dus mini taartjes zoals deze zijn ideaal voor ons. Tis al namelijk snel teveel of te groot.

21

Kan ik me voorstellen, heb je je helemaal uitgeslooft en in no time is alles op ik ken het, maar dat is wel een teken dat iedereen het lekker vond hahahaha!

En die kleine taartjes staan zo leuk als je er een paar verschillende bij elkaar hebt!