1

Onderwerp: wanneer beginnen?

Goede middag allemaal,

Ik ga voor zaterdag een taart maken voor mijn zoontje(mijn eerste taart)
Het wordt een stapel(2 lagen)met thema piraat.de onderste bekleed ik met blauw en op de zijkant een piraatje,een vlag met doodshoofdje,anker,zijn naam.
de laag wordt wit met rode strepen en een haak bovenop.wanneer kan ik het beste beginnen?ik wil de haak wel eerder maken maar ben bang dat ie misschien te groot of te klein wordt maar als ik te laat begin is ie misschien te zacht.........

ofwel,help me een beetje opweg ;)

bedankt alvast

2

Re: wanneer beginnen?

De decoratie zou ik zo snel mogelijk mee beginnen..........

Kapsels zou je ook al kunnen bakken, 2 dagen invriezen en dan vrijdag eruit, 2 uurtjes ontdooien, snijden, vullen en bekleden..........en dan zaterdag de decoraties erop maken.......

Succes! En je durft wel, je 1e taart meteen al stapelen  ;)

3 Laatst bewerkt door saskia1976 (08-06-2011 06:54)

Karin09 schreef:

De decoratie zou ik zo snel mogelijk mee beginnen..........

Kapsels zou je ook al kunnen bakken, 2 dagen invriezen en dan vrijdag eruit, 2 uurtjes ontdooien, snijden, vullen en bekleden..........en dan zaterdag de decoraties erop maken.......

Succes! En je durft wel, je 1e taart meteen al stapelen  ;)

bedankt,en ja joh ik dacht als ik het dan doe dan doe ik het goed!!! haha.ik heb veel gekeken op youtube en gelezen op dit forum dus ik dacht dat moet ik ook wel kunnen(denk ik)

en waar bewaar ik de decoraties dan???buiten de koelkast?

4

ja niet in de koelkast als je ze op een droge plek legd harde ze ook beter uit

Hier worden de grote boetseersels niet gegeten dus die staan bij mij uit te harde op het dressior