Onderwerp: Weet niet hoe ik moet beginnen!!! Als een kip zonder kop misschien?
Ik moet/mag een aantal taarten maken. Mijn vader wordt donderdag 60 jaar en mijn man is zondag jarig. Ook wil mijn man op het werk trakteren.
Dus 3 taarten. Ze mogen allemaal anders zijn, maar ik weet zo goed hoe ik moet beginnen.
Ik heb 2 kapsel in de vriezer zitten die ik kan gebruiken. Eentje moet ik er dus nog vers bakken.
Als ik zondag een taart nodig heb wanneer moet ik dan het kapsel ontdooien, beginnen met vullen en decoreren. Ik werk overdag, dus ik red het niet om in 1 avond te vullen en te decoreren. Kan ik vullen en afwerken met de basislaag en dan in de koelkast en de volgende dag decoreren?
En dan de decoratie. Ik heb eindeloos in de taartenparade gekeken en honderden ideeen, maar ik weet nog steeds niet wat ik echt wil.
Ik kan pas later in de week echt starten met decoreren, maar sommige dingen moet uitharden en dus wil ik die van te voren maken. Maar hoe weet je dan welke kleuren enzo. En als je een kleur mengt en er zit tylose doorheen hoe lang kan ik het dan bewaren? Kun je ook een kleur maken en dan later tylose erdoor mengen? Want dan kan ik het andere deel bewaren voor de overige decoraties.
Sorry, beetje warrig verhaal, maar ik zit met 3 taarten in mijn hoofd waaraan ik nu nog niet kan beginnen en waarvan ik nog niet weet hoe ze er uiteindelijk uit moeten komen te zien.
Wie heeft tips om hier wat structuur in aan te brengen????
Hartelijk dank.
Gr. Dolfijn