1

Onderwerp: dickmanns vulling?

Ik vroeg me af of ik de taart ook kan vullen met chocolade zoenen (zo noem je ze toch tegenwoordig?) van dickmanns of Buys?
Ik kan het nergens vinden met de zoekfunctie dus blijkbaar wil ik iets heel geks?

Iemand enig idee of dit kan? En of ik dat kan invriezen...?

Alvast bedankt

2

Re: dickmanns vulling?

Ik denk wat dat dit moet lukken als je ze bv. plet  :think: lijkt me trouwens wel lekker. Ik heb wel geen idee of je ze kan invriezen.

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Ohhh! Negerzoenen! Die zijn zo lekker! (ik blijf ze lekker zo noemen!)

Groetjes Louise

4

Dat 'spul' wat erin zit, is dat niet 'fluf'??

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Ik vind fluff wat minder luchtig qua structuur....weet 't niet hoor....

6

Ik zou het kapje eraf halen en dan lekker pletten.

Klinkt trouwens wel erg lekker!!

Liefs, Zanoni

7

Zanoni schreef:

Ik zou het kapje eraf halen en dan lekker pletten.

Klinkt trouwens wel erg lekker!!

Is heerlijk, ja ik noem ze ook nog steeds negerzoenen.
ik heb het al vaker gemaakt, ik doe de onderkant eraf halen(koek), en de rest prak ik gewoon met een vorkje, voor een taart van 25 ofzo, doe ik er 1 laag vulling van (1doosje) en de rest deed ik slagroom met aardbeien of wat dan ook, succes.

8

Ja dat was ook inderdaad mijn idee, koekje eraf (lekker opeten  :9 ) en de rest prakkie prakkie  :lol:

9

Dan zijn die bollen van Ikea met kokos denk ik ook wel erg lekker om te gebruiken?

10

waarom klop je geen eiwit op met een beetje suiker? heb je namelijk hetzelfde maar is natuurlijk veel goedkoper!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

11

ohhhhhh neeeeeeee, alweer zo'n goed idee. Ik weet straks niet meer uit welke vullingen ik moet kiezen. Ik vind dat zoooooooo lekkkeeeeeeerrrrrrrrrr, belachelijk gewoon :P  :P  :P

12 Laatst bewerkt door Reini (07-06-2011 19:38)

ik dacht ook dat de vulling marshmallowfluff was..blijkbaar eet ik niet zo abnormaal..chocolade eraf, binnenste opeten en als laatste koekje

Hier vind je een recept voor chocoladezoenen/negerzoenen of in het Vlaams: negerinnentetten
http://it-forensic.org/wp/negerinnentet/