1

Onderwerp: review cake pop maker

Laatst stond hier al een link naar de cake pop maker van babycakes.
Nu volg ik al een poosje een leuke blog, vandaag stond daar een review van dit apparaat op!

http://www.lovefromtheoven.com/2011/06/ … -giveaway/

Ze is er erg enthousiast over en ze zien en mooi en lekker uit.
Ik wil er ook een! wanneer zouden ze naar Nederland gaan komen  :D

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

2

Re: review cake pop maker

ze mogen van mij ook wel komen, als ik de revieuw zo zie moet het een eitje zijn (en ook nog makkelijk te vullen zo te zien)

onze kinderen zijn er gek op maar ik maak ze maar weinig  omdat het zulke calorieenbommetjes het zijn.

ik zou zeggen houd het in de gaten en misschien kunnen we samen bestellen.

3

Zo'n ding is maar $24,99!!!! En ze bestaan ook als cupcake maker!!! I'm loving it :D

4

Wow, dat ziet er goed uit zeg!!

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

Summer1985 schreef:

Zo'n ding is maar $24,99!!!! En ze bestaan ook als cupcake maker!!! I'm loving it :D

klopt maar je moet dan nog wel een omvormer hebben want er zit een andere stekker aan. En in de usa hebben ze geloof ik ook een andere netspanning, dat maakt ze dus niet echt geschikt om hier te gebruiken. Als ik de verhalen goed begrepen heb in ieder geval.

Misschien massaal mailen wanneer ze verwachten in Europa deze leuke apparaatjes op de markt te brengen  :+

Groetjes Laura

6

Gewoon een wereldstekker gebruiken dan??
Heb al gekeken, maar hij is nog niet te koop op amazon...:(

maar klopt het dan ook met die netspanning/voltage?? (of hoe dat ook precies mag zitten  :P )

Groetjes Laura

8

Wat een gaaf apparaat zeg!

9

Leuke site ook!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

10

Lauraa schreef:
Summer1985 schreef:

klopt maar je moet dan nog wel een omvormer hebben want er zit een andere stekker aan. En in de usa hebben ze geloof ik ook een andere netspanning, dat maakt ze dus niet echt geschikt om hier te gebruiken. Als ik de verhalen goed begrepen heb in ieder geval.

Misschien massaal mailen wanneer ze verwachten in Europa deze leuke apparaatjes op de markt te brengen  :+

:Y  Wij hebben 220V in USA hebben ze 110V. met een omvormer kan het wel.

11

Lauraa schreef:

maar klopt het dan ook met die netspanning/voltage?? (of hoe dat ook precies mag zitten  :P )

euh.... maar met een wereldstekker kan je toch nederlandse apparaten ook gebruiken in amerika :-) dus dat zou toch andersom ook moeten kunnen?

12

Wat een leuk idee! En deze cakepops lijken me veeeeeeeel lekkerder, vind de 'gewone' eigenlijk helemaal niet zo lekker. Ben benieuwd wanneer we dit kunnen kopen

13

Jaa deze wil ik ook graag hebben. Kan dan ook niet wachten tot ze in nederland verkrijgbaar zijn.

Groetjes,
Marry

14

Ik heb van 't weekend een van de recepten uitgeprobeerd (de vanille) in de electrische poffertjesplaat (zo'n dubbele). Kreeg je uiteraard platte cake-pops van, maar o zo lekker!!!  :9  :9
En goed te doen. En de kinderen van de kerk vonden ze ook heerlijk  :D  :D

Voor foto's zie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=153651 onderaan.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

15

Wat leuk :D Hoe kwam je aan dat recept dan??

16

Summer1985 schreef:

Wat leuk :D Hoe kwam je aan dat recept dan??

Ik moest even zoeken hoe ik daar ook weer aan gekomen was, maar als je op de site van de review bent, dan staat daar een link naar een bestelsite (uiteraard alleen voor US/Can). Dan kom je hier

//thebabycakesshop.com/catalog/product/view/id/21/s/cp-12/category/13/  (even http: er voor zetten)

Als je daar naar "owner's manual" gaat krijg je een pdf hoe het apparaat werkt, met helemaal onderaan een hele rij recepten, speciaal voor deze machine.
Maar die kun je dus heel goed in de electrische poffertjespan doen. Of misschien in zo'n electrische mini-muffinpan.

Ik had het vanillerecept gehalveerd en daar haalde ik tussen de 45 en 50 "poffertjes" uit. Omdat ik een beetje moest experimenteren hoelang ze in het apparaat moesten (uiteindelijk minder dan 2,5 minuten per batch) waren er een paar te donker geworden en die hebben we zelf los opgegeten ;)  :9  Uiteindelijk gingen er 39 lolly's naar de kerk.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

17

okeej thanx :D
ik zal eens gaan zoeken hahahaha ;-)

Ze staan ook op ebay maar dan betaal je meteen weer iets van 35 euro verzendkosten.

19

Summer1985 schreef:
Lauraa schreef:

euh.... maar met een wereldstekker kan je toch nederlandse apparaten ook gebruiken in amerika :-) dus dat zou toch andersom ook moeten kunnen?

Geen idee, weet alleen maar dat die amerikanen waar ik een jaar heb gewoond in Zwitserland voor al hun amerikaanse apparaten en grote loodzware transformator hadden om het te laten werken. die dingen waren echt loeizwaar maar dat moest er blijkbaar wel tussen  :s
(Is al wel 22 jaar geleden dus misschien is er inmiddels iets anders op gevonden ??)

Niet met de wereldstekkers die je hier in nederland koopt
Ik heb voor de cricut cake die ik uit amerika gekocht had een complete stekker hier kunnen kopen misschien kan dat ook met de cake pop maker?
Ik weet niet of het een vaste stekker is maar je kunt volgens mij ook gewoon een nederlandse stekker bevestigen toch.
Je haalt de amerikaanse eraf en zet er een nederlandse stekker op.

21

dollelollypop schreef:

Niet met de wereldstekkers die je hier in nederland koopt
Ik heb voor de cricut cake die ik uit amerika gekocht had een complete stekker hier kunnen kopen misschien kan dat ook met de cake pop maker?
Ik weet niet of het een vaste stekker is maar je kunt volgens mij ook gewoon een nederlandse stekker bevestigen toch.
Je haalt de amerikaanse eraf en zet er een nederlandse stekker op.

Maar dan moet dat apparaat wel geschikt zijn voor 220 volt lijkt me anders ploft ie  :think: ? :s

ja dat bedoel ik inderdaad. Dat van de stekker is geen probleem, maar in Amerika hebben ze een heel ander voltage...

Groetjes Laura

Okè dat geloof ik dan wel, maar hoe zit het dan met mijn cricut cake machine?
Die heb ik nl ook op ebay uit amerika gekocht, de stekker met snoer eruit gehaald en een nederlandse stekker met snoer erin gedaan en ik heb nergens problemen mee?
Ik heb er ook geen verstand van hoor maar hier is er niks aan de hand.

24

Ik heb afgelopen weekend de popcake maker gekocht op de beurs. Hij komt eind deze maand en ik krijg hem dan thuisgestuurd. Ziet er heel erg leuk uit.
Je kunt hem nu ook alvast reserveren op taartwinkeltje.nl/babycakes-c-109.html. Of gewoon even wachten tot eind van de maand en dan gewoon daar bestellen. Maar hij komt dus binnen een paar weken hier in Nederland.
:Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y

25 Laatst bewerkt door wilmatjuh (26-10-2011 14:57)

hoi hoi

vandaag heb ik de cake-pop- maker besteld bij cook&co
ik kreeg een mailtje dat ze hem hadden, dus gelijk besteld..
als het goed is krijg ik hem morgen binnen..spannend!!!! :Y

EEN KRUIMELTJE IS OOK BROOD
   (wees blij met wat je hebt)