1

Onderwerp: Nog een nieuw lid erbij..

Hoi, mijn naam is Marjolein, Nickname is HippeTante.
Lees al een tijdje mee maar plaats nog niet, foto plaatsen is nog niet gelukt (wat gaat dat onhandig hier zeg) Verder heb ik nog niet zoveel taartjes gemaakt maar vind het wel erg leuk. Als ik heb uitgevonden hoe ik foto's moet plaatsen dan zal ik wel wat laten zien van mijn eerste creaties  :o
Groetjes en veel bakplezier!

2

Re: Nog een nieuw lid erbij..

Welkom op het forum.
In diverse sticky`s staat beschreven hoe je het beste foto`s kunt plaatsen, misschien heb je er wat aan. Succes!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Ja ik had het ook geprobeerd en hij stond er wel op (bij de parade zegmaar "sporttas") maar je kon hem niet zien. Danieke heeft hem op de 1 of andere manier wel zichtbaar gekregen.  :)  maar eens uitpuzzelen wat ik nou verkeerd deed  :)

4

Wat ik zelf het handigste vind is om via tinypic een foto te uploaden.
Je gaat naar de website van www.tinypic.com en upload een foto van je computer. Daarna verschijnen er diverse codes. Je moet dan de code voor berichtenforums kopieëren en plakken in je berichtje. Als het goed is word je foto dan zichtbaar. Succes  :thumb:
P.s. wel een leuke taart hoor die sporttas.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook