Onderwerp: wat vinden jullie

mijn channel taart 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wat vinden jullie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

mijn channel taart 
Leuke taarten hoor
!
Heb wel een paar tips:
- de huidskleur van de baby is wat gelig, het lijkt nu een beetje een chineesje, hihi. Mag ik vragen welke kleur je hebt gebruikt daarvoor
?
- hoe lang heb je de strik laten drogen en hoe is hij opgebouwd. Het lijkt namelijk een beetje alsof ie aan het inzakken is geweest, en alsof ie net niet helemaal in het midden van de taart ligt.
- je Chanel taart is erg leuk, wel zou ik de roze rand de volgende keer iets minder dik maken, dit is wel een erg grote hap fondant
.
Het is niet bedoeld om je aan te vallen, maar als tips voor de volgende keer
.
Ik zie helemaal geen baby maar goed
Ik vind je strik te dik die zou ik als ik jou was natuurlijk wat dunner maker dus dunner uitrollen
Ik zie ook overal poeder op de taart en daar wordt hij heel dof van ik werk niet met poeder dus ik weet ook niet hou je dat het beste weg kan halen
Ik vind van de taart met strik de kleurcombi wel heel leuk.
de strik is net gemaakt hij gemaakt tijdens een cursus chocolade taart..
ze werken daar met speksteen poeder zodat het fondant niet plakt
dus alles op de taart is geleerd tijdens de cursus
ja de chanel was wel erg dik jammer genog brak het logo ook nog eens tijdens het maken 
Ik wil net zeggen... Ik zie ook geen baby.
Voor de volgende x iets dunner uit rollen. Verder zien ze er leuk uit.
Jammer dat je dit zo hebt geleerd tijdens een workshop, daar hadden ze je echt dunner moeten laten uitrollen alvorens je de strik ging maken, Voor de rest zou ik zeggen, hij is leuk, maar hoe meer je oefent, hoe beter het word. Zo zijn we allemaal begonnen hoor. enne probeer ook wat strakker te bekleden. Heel veel succes!
Alle begin is moeilijk, en ik vind ze toch al erg leuk voor je eerste taarten. Heel moedig om meteen al te beginnen met een strik en een logo
Natuurlijk zijn er wat verbeterpunten, maar oefening baart kunst! Heel veel succes alvast met de volgende taart(en).
dankje wel voor jullie reacties
hebben jullie nog meer tips voor een strik de tijd om hem temaken misschien ? 1 of 2 dagen eerder ? liefss
Waar zit die baby nou...? 
Hier een mooie how-to voor je !!
http://www.tartacadabra.com/howtos/strik.html
Succes, vind al die pastel kleurtjes wel erg schattig trouwens !!
Ik zit ook al te staren naar de foto's, maar ik zie ook echt geen baby... misschien weggekropen
Ze zijn erg leuk hoor, alleen idd de sierranden dunner 
Hier een mooie how-to voor je !!
http://www.tartacadabra.com/howtos/strik.html
Succes, vind al die pastel kleurtjes wel erg schattig trouwens !!
ik ben je super dankbaar ga meteen proberen
:D
de baby staat in een ander forum op een cupcake :$
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wat vinden jullie