1

Onderwerp: Voorstelling nummer heel veel

Howdy ^^

Ik ben Lims, 23 jarige geeky studente uit België en ook ik ben een clandestien bakkertje (duh, anders zou ik hier niet zijn  :rolleyes: ).

Cake en koekjes, groot of klein, bak ik al zolang ik kan herinneren. De mama hield ons daar vroeger mee bezig en het is gemakkelijk om uit te delen op school voor je verjaardag ofzo. Vanaf mijn 16 ben ik wat meer dingen beginnen proberen, biscuit met ganache, appeltaarten, marsepeinen afwerking, ...

Dat is allemaal redelijk basic gebleven tot ik als vriendendienst een grote Sonic the Hedgehog heb gemaakt met boterroom en witte ganache. Dat was een echte kickoff voor het versieren.

Sindsdien stond er op het programma: Spongebob Squarepants, het bed uit Toy Story met verschillende figuurtjes uit gompasta, probeerseltjes rond World of Warcraft en Toad uit de Mario games, een schaap uit slagroom en marsepein, ...

Tot nu toe heb ik me vooral toegelegd op taart en grote projecten, maar over een week of twee ga ik me eens smijten op cakepops. Daarna misschien ook terug wat meer tijd in cupcakes gaan steken, die zijn wat verwaarloosd over de jaren =D

Wow, wall of text  :rolleyes:
Als je nog vragen hebt, shoot, zou ik zo zeggen!

xx
Lims

2

Re: Voorstelling nummer heel veel

welkom Lims,

ik ben benieuwd naar je creaties!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom