Onderwerp: jammer genoeg het is mislukt

Boetseren is nog niks voor mij  :s

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/249670_188565781195681_100001267819714_521289_4694708_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/248670_188565814529011_100001267819714_521291_5288628_n.jpg

Wie heeft er nu vrienden nodig!! als je een keuken vol met lekkere taarten hebt.

Re: jammer genoeg het is mislukt

Jammer! smaakt het wel goed?

3

nou, tenzij het geen 2 olifantjes zijn, een mannetje en vrouwtje, zou ik zeggen dat ze goed gelukt zijn hoor. ;) het is misschien niet zo strak als je zou willen, maar daarvoor is oefenen ook heel belangrijk. boetseren is ook niet mijn ding, maar tegenwoordig lukt het toch best aardig. wanneer je met fondant boetseert is crisco erg fijn om bij de had te hebben om alles mooi soepel te houden en verder gewoon veel kijken naar hoe anderen het doen. google op how to's of volg misschien een keertje een workshop bij een goede juf.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Ik vind ze ook leuk  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Nou ik vind ze mooi hoor.
En blijven proberen.
Mijn eerste boetseersel was Nijntje zelfs mijn kinderen vroegen wat het was.

En hier zagen ze allebei dat het twee olifantjes zijn. :Y .

6

Nou ik ben vanmorgen dapper begonnen om een poppetje te maken van marsepein. Verder dan het hoofdje kwam ik niet en die belande niet veel later weer in de prullenbak.

Ik zag ook gelijk wat het was en zien er toch schattig uit?  :thumb:

Thanks allemaal
is wel fijn ondanks dat het niet gelukt is zoals ik zou willen van dan toch nog lieve woordjes te krijgen.

*kwebbeltje ik heb je tip opgevolgt heb ondertussen heel wat filmpjes over boetseren en how to's gevonden.

volgende keer beter zeker oefenen en blijven oefelen.
rome was ook niet op 1 dag gebouwt zullen wij maar denken
O-)  :)  O-)

Wie heeft er nu vrienden nodig!! als je een keuken vol met lekkere taarten hebt.