Onderwerp: Ringdoosje taart voor een aanzoek :-)
# ff een update... Ze heeft net op twitter gezet dat ze ten huwelijk is gevraagd!! Dus ik had gelijk hihi!! #
Vandaag deze bestelling afgeleverd bij een man die graag een taart wou in de vorm van een ringdoosje inclusief ring
Ik had voor zijn stiefdochter een half jaar terug cupcakes gemaakt voor haar verjaardag en hij dacht voor deze taart ook weer aan mij!
Waar ik dan ook helemaal happy mee was!!
Na het verjaardagsfeestje van zijn stiefdochter kreeg ik een mailtje van zijn vriendin met een aantal foto's van verschillende bruidstaarten en de vraag of ik zoiets misschien zou kunnen maken wanneer de tijd zover was dat ze eindelijk gevraagd zou worden door hem haha!!
Toen dacht ik: "tsja, wie weet duurt dat nog wel 5 jaar ofzo" maar vond het in ieder geval erg leuk dat ze er naar vroeg voor het geval dat!
Nou en nu dus deze taart die ik in opdracht van hem heb gemaakt en erg sneaky aan de deur is bezorgd bij hem terwijl zij ook gewoon binnen was
Ik heb het niet zo op de man af gevraagd (stom he!?
) of dit een onderdeel van een aanzoek zou worden, maar ik heb zo een vermoeden van wel haha!!

www.linseysbakery.nl

dus de deksel is niej heel erg lekker