51

Re: Cricut Cake

Succes met wachten Bianca  :thumb:

Cake makes your smile !!!

52 Laatst bewerkt door Jolanda62 (13-08-2011 13:01)

Hoi hoi,
Heb even een vraagje,ik wil de cricut cake ook via de site bestellen waar die zo goedkoop is (275 euries)Maar ik probeer ze steeds te bellen om te vragen of de aanbieding nog geldig is maar er wordt maar niet opgenomen.
Graag wil ik weten: Wie heeft em ook via die site gekocht en ging alles goed.(uhm toch even checken voor ik het geld over maak)
Alvast super bedankt voor jullie antwoorden,
groetjes
Jolanda

Heb inmiddels al contact gekregen,had te maken met de vakantie

53

Jolanda62 schreef:

Hoi hoi,
Heb even een vraagje,ik wil de cricut cake ook via de site bestellen waar die zo goedkoop is (275 euries)Maar ik probeer ze steeds te bellen om te vragen of de aanbieding nog geldig is maar er wordt maar niet opgenomen.
Graag wil ik weten: Wie heeft em ook via die site gekocht en ging alles goed.(uhm toch even checken voor ik het geld over maak)
groetjes
Jolanda

wil je hem via cricutmachine.com gaan bestellen?? ik heb hem daar besteld en nu alleen maar problemen! mijn machine is niet goed (een technische fout dus gewoon garantie) maar krijg het niet voor elkaar om hem te laten maken of vervangen. ben nu al een paar weken bezig en nog niks opgeschoten! denk dus heel goed na of je hem daar wilt bestellen. als er niks mis mee is is de service prima maar helaas merk ik dus ook de andere kant.

Groetjes Marleen

54

Jolanda62 schreef:

Hoi hoi,
groetjes
Jolanda

je hebt mail

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

55

Hoi Iena,
nee ik wil em niet uit ameika bestellen.In Nederland kost ie 275 euro gewoon de europese versie met garantie.De grote..

Hai soesie,
Thankx

56

Yep heb em ook besteld :lol:
275 euro inclusief verzenden.Zit wel een wachttijd van 2 weken aan,maar maakt me niet uit heb em toch besteld voor later.wil eerst mijn wilton cursus doen en pme. O-)
Maar kon het door de prijs niet laten :D
wat zijn jullie ervaringen tot nu toe met de cricut gaat het steeds beter of was het vanaf dag 1 al liefde op het eerste gezicht  :)

57

Ik ben ook in blijde verwachting ... van een grote cricut!

Bedankt voor de tip!

58 Laatst bewerkt door Jolanda62 (13-08-2011 16:29)

Isabel schreef:

Ik ben ook in blijde verwachting ... van een grote cricut!

Bedankt voor de tip!

geen dank :D
Het scheelt  nl heel veel geld toch?

Ik heb em alvast als kerstkadootje gekocht hahaha ben bang dat als ik tot kerst wacht dat ie weer duurder is.

59

Hoi Allemaal,
zie hier en daar een aantal berichtjes over dat fairy voorbij komen, weet iemand van jullie waar ik deze nog kan downloaden of kopen???
Bij de site van Fairy Cut kan ik hem niet vinden, alleen de nieuwe versie en die kun je niet meer gebruiken voor de cricut :nooo  :grr: .
Zou hem toch wel erg graag willen hebben.
Alvast bedankt.

60

hoi hoi,

Heeft iemand de 275 variant al binnen en wat zijn de reacties?

Ps: waar te bestellen?

61

channie schreef:

Hoi Allemaal,
zie hier en daar een aantal berichtjes over dat fairy voorbij komen, weet iemand van jullie waar ik deze nog kan downloaden of kopen???
Bij de site van Fairy Cut kan ik hem niet vinden, alleen de nieuwe versie en die kun je niet meer gebruiken voor de cricut :nooo  :grr: .
Zou hem toch wel erg graag willen hebben.
Alvast bedankt.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=154998

in dit toppic kun je een versie van SCAL vinden die het nog doet. misschien heb je daar iets aan?

Groetjes Marleen

Waar kan je die cricut voor 275 euro kopen dan?

63

fairydust schreef:

Waar kan je die cricut voor 275 euro kopen dan?

je hebt een mailtje.

64

Hallo, nog even voor mijn duidelijkheid; ik heb fondant gebruikt, maar gaat erg 'slepen'. Hoe te voorkomen. Daarnaast heb ik geen shortening in huis, wat gebruik je dan? Wat is een frosting sheet?
Wie helpt mij, ik zie nl zeer de potentie van het apparaat!

65

Fondant met tylose gebruiken, en je hebt toch echt Crisco / Shortening nodig Nicole  :Y  Shortening zorgt ervoor dat je fondant aan de mat plakt zodat het niet gaat 'slepen'

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

66

Hallo,
Ik zou ook graag de site doorgemaild krijgen waar ik hem eventueel nog kan bestellen voor 275 euro. Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes