1 Laatst bewerkt door aubainmarietje (01-06-2011 21:26)

Onderwerp: Hulp gevraagd!!!;-)) 2 taarten met meppers voor eenzelfde jarige....

Hoi Iedereen!!

Mag tegen volgende week voor een 2-jarige een taart maken...
Had vandaag nog een aantal vraagjes gesteld aan de mama(zoals aantal personen,onderwerp,vullingen,...)
Vroeg de mama of het mogelijk was om 2 taarten (1x 8pers.,1x 10pers.) te maken met 2 bijhorende meppertjes.
Dit omdat ze zijn verjaardag 2 keer gaan vieren,op zaterdag en op maandag.
Dit vind ik natuurlijk geen probleem,alleen geeft dit wel dubbel zoveel werk.. :s  ;)
Het welbekende thema....."Bumba"!!
Maar nu heb ik al wel veel leuke ideetjes gezien,maar het bekende bos en die bomen hé!!! ;)  ;)
Heeft er dus iemand een ideetje wat ik zou knn doen,zodat het toch 2 verschillende zijn,maar samenhorend?
Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

Re: Hulp gevraagd!!!;-)) 2 taarten met meppers voor eenzelfde jarige....

Mag het geen stapeltaart worden ?  :think:

3

Misschien eentje met de snoet van bumba en eentje met een hele bumba erop (van hetzelfde plaatje) en dan de ondertaarten een andere kleur? Passen ze wel bij elkaar maar toch een beetje anders en wel allebei Bumba?

Say YES with joy. Say NO without fear.

4

Mag het alleen Bumba zijn of ook de andere figuurtjes?
Want je kan natuurlijk op de een Bumba zetten en op de andere Bubaloe (of hoe hij ook mag heten...). En je hebt die beertjes, de olifant etc.
Je zou iets kunnen maken dat het net lijkt of ze een bal van de ene naar de andere taart gooien.
Eentje staat dan met zijn armen in de lucht om te vangen en de andere heeft de zo bal vast dat het net lijkt of hij hem net gaat gooien.

It's just a piece of cake

5

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

@Marianne:Sorry dat ik verkeerd stond! :o

Alvast bedankt voor jullie tips,kan geen stapel worden omdat ze het feest in 2 keer gaan geven,en ze natuurlijk op beide feestjes een "nieuwe" taart wensen....
Ga denk ik idd. op de eerste een bumba doen en op de tweede bumbalu,en met dezelfde kleurtjes werken,linken ze mooi aan elkaar...En vind het idee van de bal heel leuk,ga ik zeker onthouden!!! :Y

Thnx!!!

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!