1

Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn eerste bruids- en stapeltaart

Morgen gaat mijn vader trouwen en mij is gevraagd om de bruidstaart te verzorgen.. gelukkig maar voor 30 mensen, want ik heb nog niet zoveel ervaring.. Geinspireerd op de trouwkaart heb ik me uitgeleefd op mijn eerste bruidstaart, heb er gelijk maar een stapeltaart van gemaakt.. dan is het net echt.. Voor de zekerheid nog wat cc's erbij dan heeft in ieder geval iedereen een stukje gebak..
Ik ben niet helemaal tevreden over de bovenkant, had toch nog wat strakker gemogen, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat had moeten doen.. dus als iemand nog tips heeft..

Zie hier het resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UAZJY3HG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-IR7YLICI.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Mijn eerste bruids- en stapeltaart

mooie taart en heel leuk zo samen met de cc's

groetjes karin

3

Ik vind dat deze taart wel ietsje meer complimentjes verdiend hoor! Leuk gedaan met die letters erin. Misschien volgende keer iets langer met de smoother er overheen, zodat het iets strakker word? Maar ik vind het helemaal niet storend hoor. Ik vind het een hele mooie taart, leuke kleurcombinatie ook. Denk dat je vader er heel blij mee was?!

Groetjes Eline

4

Ziet er goed uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5

Bedankt voor jullie reacties!

wipneus schreef:

Denk dat je vader er heel blij mee was?!

Hij trouwt morgen.. ik hoop maar dat hij er blij mee is.. Iedereen vindt hem vast leuk, maar ben er zelf wel wat onzeker over.. Maar misschien heb ik het mezelf ook wel wat moeilijk gemaakt met die letters erin.. Ik blijf oefenen in ieder geval!

6

Wat een mooie taart en wat lief dat je het voor je vader wilde doen!

Ik ken je niet maar ik vind je een schat.

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

7

niet onzeker zijn hij ziet er super uit  :thumb:
je vader zal er zeker blij mee zijn.

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl