1

Onderwerp: Push Up Cake.. Hergebruiken?

Hallo

Op deleukstetaartenshop.nl zag ik de Push Up cake.. 100 stuks 50 euro. (of eventueel 10 stuks)

Ik zou ze graag willen kopen, maar zijn ze hergebruikbaar. Voor één keer te gebruiken vind ik ze namelijk duur.. Gewoon goed schoonmaken en klaar is keeeeessss :thumb:  :+

Re: Push Up Cake.. Hergebruiken?

Nee ik zou ze niet her gebruiken maar ik weet dat er meerdere meningen over zijn :)

3

Voor eigen gebruik zou ik er geen moeite mee hebben, maar om ze aan een ander te verkopen wel :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Maar het is eventueel wel mogelijk neem ik nu aan??? zie/merk je verschil, dat ze gebruikt zijnn?

5

ÖzlemE. schreef:

zie/merk je verschil, dat ze gebruikt zijnn?

Uiteraard zie/merk je dat, vandaar dat ik het niet voor anderen wil doen ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Beetje late reactie maar toch wellicht voor een ander nog handig.
Je merkt en ziet het niet dat ze herbruikt zijn.

Ik vind zelf ook dat als je ze aan iemand verkoopt het niet netjes is om ze terug te vragen en her te gebruiken. Het idee voor een klant dat een ander er al aan heeft gezeten is niet prettig.

Maar ik had ze nu voor de verjaardag van mijn zoontje gemaakt, hop de vaatwasser in en ze zijn als nieuw.
Dus ik kan ze volgende verjaardag ofzo thuis weer gebruiken.
Eerst vond ik het ook niet kunnen, maar ben eerlijk in een restaurant eten duizenden mensen van dezelfde vork en drinken van hetzelfde glas en dat gaat ook gewoon de vaat in, dus eigenlijk zou dat met deze dingen ook kunnen.

En als mensen ze echt gaan weg gooien na gebruik en ze vragen of ik ze terug wil, neem ik ze wel terug en speelt mijn zoontje ermee. Die maakt zandtaartjes :-)

7

het verschil tussen glas, metaal en plastic is dat glas beter schoon wordt omdat je t warmer kan behandelen en t niet dof wordt icm verschillende schoonmaakmiddelen.. want wegwerpbestek doe je ook niet in de vaatwasser

8

Blijft een lastige...Zelf ik heb ze ook gemaakt en goed schoongemaakt. Ik zag geen verschil met de nog nieuwe push cakes. Het zal het echt wel mee te maken hebben hoe ze gebruikt worden....

Persoonlijk vind ik het ook niet ideaal om hergebruikte aan een klant mee te geven, echter kan het wel de prijs enorm drukken en dat vind de klant ook wel belangrijk denk ik...
(scheelt hem/haar toch 0,55 cent per push cake...)

Lastig.. :s

9

ja ieder zijn ding,maar ikzelf zou never nooit gebruikte aan een klant verkopen,zou ik zelf ook niet prettig vinden
en ik weet wel dat ze schoon zijn,maar alleen het idee al dat ik aan een klant moet vragen of ze ze terug wil geven dat doe je toch ook niet met een cakedrum of taartdoos alles gaat toch normaal naar deklant toe dus ik vind maar dat is persoonlijk dat je het niet kunt maken om ze terug te vragen

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops