Onderwerp: "De taart was prachtig!"
Dat was de titel van het mailtje wat ik gisteren kreeg na het verzorgen van de bruidstaart zaterdag.
Beetje spannend was het wel. Want toen ik de opdracht kreeg had ik pas 4 taarten gemaakt.
Ik heb de aanstaande bruid dat ook echt op het hart gedrukt, "ik ben maar een hobbybakker".
Maar ze vond de taart die ik al grapje voor mij zus had gemaakt http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=137167 al prachtig en vooral lekker.
Dus werd taart 10 voor mij een 4 laags bruidstaart
Omdat ik ook was uitgenodigd voor het huwelijk en de receptie en de taart bedoeld was als toetje na t diner heb ik hem ongestapeld afgeleverd bij het restaurant en zou ik hem na de receptie in elkaar komen zetten.
En toen kwam het, DE GRIEP!!
Jeetje wat werd ik beroerd. Uiteindelijk eerder vertrokken vanaf de receptie, een uurtje bij mijn ouders op de bank gelegen, paracetamolletje, ibuprofen, en toen toch maar gegaan.
Het was super om daar in de keuken te mogen werken, was nog nooit in de keuken van een restaurant geweest.
De taart stond keurig op elkaar en is ook heel boven in de feestzaal gekomen.
Hier dan de foto's
Helaas ontbreekt het grijze lintje om de bovenste taart op de ze foto. Er zit in de plaats een witte, de grijze heb ik later even opgehaald.

De bovenste en onderste zijn chocoladebiscuit met dulce du leche en witte chocoladecrème, de middelste twee zijn vanillebiscuit met champagnecrème, frambozen witte chocoladekrullen en witte chocoladecrème.
Mooie bruidstaart...absoluut!