Onderwerp: Spoed vraag over topping duiven
Hellup. Ik mag mijn eerste bruidstaart gaan maken maar ze zouden zo graag 2 duiven bovenop de taart willen hebben ( witte uiteraard) als topping. Wie weet waar ik die kan kopen???
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Spoed vraag over topping duiven
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hellup. Ik mag mijn eerste bruidstaart gaan maken maar ze zouden zo graag 2 duiven bovenop de taart willen hebben ( witte uiteraard) als topping. Wie weet waar ik die kan kopen???
Groetjes
Als je op google buidstaart topper duiven invult krijg je er heel veel. BV: (met www ervoor natuurlijk)
trouwartikelen.nl/bruidstaarten/decoratie-taarttoppers-bruidspaar/figuren/taarttopper-tortelduifjes.html
sprookjes-huwelijk.nl/main.php?cat=Overige:&showdep=*BRUIDSTAART%20TOPPERS:
( Wel ervoor zorgen dat je topper als zoekwoord gebruikt, want topping is de 'vulling'die bovenop een taart of cc komt )
je kan zo ook heel simpel zelf maken..toevallig heb ik net 2 weken geleden een bruidstaart gemaakt met 2 duifjes als topper... erg simpel.. ik kan je wel een foto sturen? stuur me dan ff een p.b..dan stuur ik je wel een foto toe
( Wel ervoor zorgen dat je topper als zoekwoord gebruikt, want topping is de 'vulling'die bovenop een taart of cc komt )
oei dat was ook mijn gedachte...
Ja hahaha...dat was niet heel handig inderdaad
bedankt voor de tip
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Spoed vraag over topping duiven