1

Onderwerp: choco bom??

Is er een howto om een choco bom te maken? Of doet iedereen dat gewoon op z'n eigen manier?
Waar smeer je mee af (ik denk gewoon b.c.) en plak je de chocosticks gewoon op de botercreme of zit er nog iets tussen?

Wil een choco-fan verrassen :)

Groetjes!

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

2

Re: choco bom??

Volgens mij kun je idd elke gewenste choc. Vulling maken...
Choc. biscuit, choc. vullingen, choc. botercreme, choc.marsepein of overgieten met ganache.... Hhhhhhmmmmm krijg er al trek in :9  , voor vaderdag staat er hier een choco-bom op de planning  :lol:

3

Die kun je op je eigen manier maken, heel simpel of uitgebreid.
Bij mij hebben de normale cakes het meeste succes, geen vulling, klein beetje afsmeren met botercreme naturel en dan de kitkats er rond plakken en vast zetten met een leuk lintje (al dan niet van marsepein/fondant). Ik gooi er lekker simpel m en m's bovenop en klaar en waar succes voor kinderfeestje en bij chocaholics :-)

It's just a piece of cake

4

Mijn Chocobom,

Chocoladebisquit, getrempeerd met chocoladelikeur. eerste laag vulling is chocoladepasta met harde stukjes chocolade. tweede laag is slagroomstraciatella met een heel dun laagje kersenjam. en dan overgoten met ganache.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

5

Thank you, all!

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)