Onderwerp: cupcake toef!
Lieve dames, ik heb een vraagje, ik moet 155 cupcakes maken met felgekleurde toeven erop, welke soort botercreme en kleurstof raden jullie aan? Moet echt knaloranje en paars worden...
Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcake toef!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Lieve dames, ik heb een vraagje, ik moet 155 cupcakes maken met felgekleurde toeven erop, welke soort botercreme en kleurstof raden jullie aan? Moet echt knaloranje en paars worden...
Alvast bedankt!
mag je zelf kiezen wat je gaat maken? of willen de mensen waarvoor je het maakt een bepaalde soort smaak? Hebben die mensen een koeling ter plaatse of moeten ze ergens op tafel staan? etc etc etc
Het worden cc's met een logo op icingsheets in de toef, het is voor kids dus geen ingewikkelde smaakjes en ze worden verpakt in een sta-zakje om kado te doen dus buiten de koeling. Ik dacht aan mbc, is dat geschikt om te kleuren?
Ik zou dan meringue bc maken inderdaad. En de electric colors van americolor. Die worden mooi fel.
succes!
En botercreme van de webshop dan?
Mag dit ook, of moet dit in de koeling.
ja hoor dat kan ook. Dat is botercreme van de mix. Ik vind hem zelf niet zo lekker, maar dat is een kwestie van smaak.
Thanx ladies! Resultaat zal ik in de parade plaatsen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcake toef!