1

Onderwerp: Tips gevraagd voor bruidstaart met echte rozen

Hoi hoi.

Binnenkort mag ik een bruidstaart maken met echte rozen. Het wordt voor mij de eerste keer met echte rozen werken, vandaar vraag ik om tips.
Zijn er dingen waar ik echt op moet letten, of die ik absoluut niet moet doen. Ik was van plan om de steeltjes te omwikkelen met plasticfolie. Hoe kort van te voren moet ik ze er in steken?
En de onderste laag wordt een dummie, nu dacht ik zelf om met een breinaald een inzet te maken om de echte rozen erin te steken.
Ik hoor graag van jullie
Alvast bedankt,
groetjes Yolanda

2

Re: Tips gevraagd voor bruidstaart met echte rozen

Ik gebruik altijd wilton flower pics om de rozen in de taart te steken. Dit doe ik altijd terplekker op de locatie, de bloemen hebben dan tot die tijd in water gestaan.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Re: Tips gevraagd voor bruidstaart met echte rozen

Moet je ook niet speciaal onbespoten bloemen bestellen ofzo? Ik dacht dat ik daar ooit iets over had gelezen in een topic... Ik zou sowieso de flowerpics gebruiken, dat is veiliger dan de stelen in plastic wikkelen... stel dat er een stukje folie in de taart achterblijft (niet ondenkbaar)...

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me