1 Laatst bewerkt door mariekepieke (25-05-2011 18:26)

Onderwerp: afscheid met een swirl

en weer gaat een collega ons verlaten! als afscheid een taartje.
appelcake :9 bekleden gaat me niet zo lekker af vandaag met die gekke vormen, maar met de pearlspray en ornamentjes lijkt het net of het zo hoort, een "oud" taartje zeg maar...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YVAAQEQO.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-44GVOTZJ.jpg

op- en aanmerkingen welkom hoor

liefs marieke

2

Re: afscheid met een swirl

Geen op- en aanmerkingen.
Hij is gewoon prachtig en vind ook de kleur heel mooi!!!

Groetjes, Angela

prachtig hoor

cake my day

4

Mooi!  :Y

Angela71 schreef:

Geen op- en aanmerkingen.
Hij is gewoon prachtig en vind ook de kleur heel mooi!!!

in het echt was hij lila (restje roze en restje blauw) met pearlspray. voor de ornamentjes had ik zwart door de lila gedaan en dat werd prachtig zilver met de spray.

liefs marieke

6

Mooie kleuren inderdaad! Je zou hem inderdaad in een antieke kast kunnen zetten  zonder dat het opviel! haha :Y  Mooie bloemen ook!

oh ja die bloemen... het kostte even wat maar ik ben zo blij met die mal! hij staat ook in de nieuwe mjam zag ik vanmiddag. sunflower sugarart multi petal press! 5 x uitsteken, kunnen tegelijk in de mal even duwen en voila, 5 schatjes van bloempjes. ik heb een parelkleurig pareltje als hartje gedaan...

liefs marieke

8

Mooi hoor!
Heb je voor de grote ornamentjes zelf een mal gemaakt? Want die ken ik nog niet..

en heb je m in een keer bekleed?

9

Knap gemaakt! En idd. hoe doe je dat? Erg mooi effect!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

10

de ornamentjes komen uit een hard plastic mal, weet niet meer goed waar vandaan maar het was lastig om ze eruit te halen.
het bekleden heb ik in een keer gedaan, het was even een beetje klooienen knijpen, gewoon maar wat gedaan. wel leuk en voor herhaling vatbaar.

liefs marieke

11

wat een mooie taart geworden en wat heb je gebruikt voor het onderbord,want dat staat ook zo leuk in die kleur,past er helemaal bij

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

12

bianc22 schreef:

wat een mooie taart geworden en wat heb je gebruikt voor het onderbord,want dat staat ook zo leuk in die kleur,past er helemaal bij

haha leuk dat je daar naar vraagt. ik dacht wat moet ik eronder doen tot mijn oog op de gewone kartonnen bordjes viel (3 op elkaar, waren nogal slap).  ik heb ze mee gespoten met de pearlspray. zo gemakkelijk kan het soms zijn.

liefs marieke

13

mariekepieke schreef:
bianc22 schreef:

haha leuk dat je daar naar vraagt. ik dacht wat moet ik eronder doen tot mijn oog op de gewone kartonnen bordjes viel (3 op elkaar, waren nogal slap).  ik heb ze mee gespoten met de pearlspray. zo gemakkelijk kan het soms zijn.

ja inderdaad en nog heel erg toepasselijk en mooi ook bij zo,n soort taart even onthouden

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

14

Mooie taart zeg, stijlvol zo alles in één kleur!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

15

Super mooi gedaan! Soms moet je iid gewoon maar doen.

Wat een snoepie is het geworden! Ik heb ook nog een bus spray staan, nu ik jouw taart zo zie moet ik die maar eens snel gaan uitproberen! :Y

17

bedankt!

heb je het ondertussen al gebruikt pietenatelier?

liefs marieke