1

Onderwerp: Gestapeld vervoeren?

Heb binnenkort een eerste bruidstaart voor vrienden. Wordt er een van 35cm/ 30cm/25cm/ 20 cm/ 15 cm
5 hoog dus, niet superhoog, maar toch. Ga douwels steeken en cake boards tussenin doen om het extra stevig te maken. Zou de taart zo'n 35 km moeten vervoeren, vooral over snelweg. Zou het veilig zijn om thuis alles te stapelen en de taart zo te vervoeren of toch best in 2 stukken (15/20 en 25) en apart (30 en 35 gestapeld) en ter plaatse in de keuken ze stapelen en verder af te werken. Ben benieuwd wat jullie zouden doen
Dank je wel voor je antwoord

2

Re: Gestapeld vervoeren?

Op lokatie stapelen...............

Hoi,

Ik stapel altijd ter plaatse en bereid alles goed voor, zodat ik niet veel werk heb ter plaatse.
Ik vind het nogal een risico om een gestapelde taart te vervoeren.
Maar er zullen ook andere meningen zijn, dus ik lees even met je mee.

4

ik moet dit ook binnenkort gaan doen dus lees ook mee...

En Saskia: Je zegt dat je alles goed voorbereid: wat bereid je dan voor? Dat ik zeg maar niet voor verrassingen kom te staan ;)

Lammetje schreef:

ik moet dit ook binnenkort gaan doen dus lees ook mee...

En Saskia: Je zegt dat je alles goed voorbereid: wat bereid je dan voor? Dat ik zeg maar niet voor verrassingen kom te staan ;)

Hoi,
Daar bedoel ik mee dat als je een cakestandaard gebruikt je de pilaren al in de taarten hebt gestoken, afwast, en ze schoon meeneemt naar de locatie.
In dit geval zou ik extra decoratie meenemen en tyloselijm en fondant zodat als er iets ter plekke mis gaat, het nog gerepareerd kan worden.