1

Onderwerp: Leuke winkeltjes in Utrecht

Ik ga binnenkort een dagje winkelen in Utrecht, nou las ik in een topic dat daar de tafel van 18 zat! Daar wil ik graag heen, zo leuk zulke winkeltjes !
Maar mijn vraag, zijn er meer van deze leuke taartenwinkels? En die niet erg  ver loopafstand van utrecht centraal liggen? Ik kom namelijk met de trein.

En buiten het taarten, zijn er nog anders winkels die je gezien moet hebben in utrecht voor kleding/ accessoires?

Ik ben benieuwd!

2

Re: Leuke winkeltjes in Utrecht

betsies kookwinkel en dille en kamille (oude gracht), op de vismarkt?? zit een heel leuk winkeltje met allemaal lint en knopen enz.

taarten van 18 is wel van het centrum af dus ik denk dat je dan even een bus moet pakken.

veel plezier!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

3

De tafel van 18 ligt niet echt in het centrum wat ik begreep. Ik wilde daar namelijk ook naar toe, maar ze zeiden dat het zo'n 20 minuten flink door stappen was.

Betsies kookwinkel super leuk winkeltje en natuurlijk dille en kamille, ligt allemaal in 1 straat. Als je bij Dille en kamille iets verder door loopt kom je bij een AH en daar tegenover is nog een bakwinkeltje. Die maken alleen deze taarten en verkopen ze. Helaas voor ons geen leuke hebbedingetjes, maar ach als je toch in de buurt bent kun je net zo goed langs gaan  ;)

Veel shop plezier in Utrecht!

4

Oh ja en als je lekker tapas wilt eten is de winkel van sinkel een aanrader. Je zit heerlijk buiten op het terras aan de gracht.

5

Wat een tips ! ik zal ze ven opschrijven voordat ik ga ! Bedankt!