Onderwerp: Koekjes tak
Voor de koekjes ketting heb ik koekjes gemaakt en allemaal leuk aan een tak gehangen...
Heb zelf een mooie tak in mijn woonkamer hangen met allemaal harten, vogelhuisjes en bloemen eraan.... dat was een beetje mijn inspiratie!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de koekjes ketting heb ik koekjes gemaakt en allemaal leuk aan een tak gehangen...
Heb zelf een mooie tak in mijn woonkamer hangen met allemaal harten, vogelhuisjes en bloemen eraan.... dat was een beetje mijn inspiratie!

Leuk gemaakt. Zou ik thuis wel erg hoog moeten hangen, anders gaan de kids koekhappen. 
Geweldig !! 
Oohhhh wat leuk!!
Maar heb helemaal geen mail van je gekregen dat je ze langs komt brengen

Heel erg leuk en inspirerend! 
Wat ontzettend leuk! Ze zijn erg mooi geworden.
Dat ga ik onthouden voor sinterklaas, kerst, pasen en zo. Of voor een kinderverjaardag. Dan mogen ze er een uitzoeken en meenemen.
Wat een geweldig leuke presentatie! En heel mooie koekjes 
Wat een leuk idee!
En de koekjes zelf zien er ook super uit 
Dank jullie wel voor de leuke reacties!
Ontvangster was er ook blij mee, gelukkig had ze er een leuk hang plekje voor!
Had zelf ook al bedacht dit vaker te gaan doen, bijv. boven een hapjes tafel op een kinderverjaardag!
Groetjes Kim
Helemaal gaaf!!!! Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan!!!!!!
Leuk gemaakt. Zou ik thuis wel erg hoog moeten hangen, anders gaan de kids koekhappen.
Bij ons de duitse dog ha ha
Maar ik vind het een superleuk idee hoe kom je erop, en hoe maak je dat vast zo'n tak? heb je geen foto van de andere met de huisjes etc. ben ik wel benieuwd na

Wat LEEEUUUUKKK!!!!!
oh wat leuk! ook errug leuk idee voor geboortekoekjes. Die ga ik ff opslaan op mun harde schijf en onder lopen met de hond naar dé ideale tak uitkijken 
Had zelf ook al bedacht dit vaker te gaan doen, bijv. boven een hapjes tafel op een kinderverjaardag!
Dat zou hier dan heel erg letterlijk een "hapjestafel" worden
. De koekjes zijn in ieder geval super leuk geworden en de manier van presenteren is ook erg origineel
.
Nou hier mijn tak met vanalles behalve koekjes
Deze hangt aan visdraden maar mooie linten of touwen kunnen natuurlijk ook!

wauw, wat leuk!!!!!!!
wat leuk ziet er erg gezellig uit!
wat leuk ziet er erg gezellig uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren