Onderwerp: PME zilver glans spray

Dames,

Ik heb hier een 3d hartje van swirltjes gemaakt dat mooi bol maar wel heel fragiel is, deze wil ik zilver spuiten, nu is mijn vraag trekt dit geen vocht aan zodat hij wellicht instort?

Omdat het niet zo dik fondant is wil ik dat graag weten uit eigen ervaring.

Ik heb alle onderwerpen van de sprays gelezen maar ik mis of het deel of het fondant ook echt hard blijft.

graag jullie hulp.

Groetjes,

Bianca

Groetjes,
Bianca

2

Re: PME zilver glans spray

Je fondant blijft gewoon heel hoor, spray is juist heel handig voor dit soort dingen !!

Fijn, ik was bang dat het toch iets vochtig wordt en dus zijn stevigheid niet behoud.
het ligt nu al weken te drogen op een hartvorm zodat hij niet instort.
Dus ja zou zonde zijn als het na het sprayen week zou worden.

Ik weet niet of je toevallig ervaring met zilver hebt.. maar ik lees veel verschillende berichten over de onderkleur fondant.. ik het nu wit gebruikt als ik elke keer voorzichtig een laagje spray moet dat het witte toch wel dekken?

Groetjes en bedankt!

Bianca

Groetjes,
Bianca

4

met 1 laag spray dekt hij al hoor, komt wel goed !  :Y

tnx

Groetjes,
Bianca

komt goed, het is eigenlijk een heel fijn soort poeder wat erin zit! dat nevelt werkelijk prachtig door je hele keuken :D
daarom kun je dat best in een doos of buiten sprayen, ik gebruik ook wel eens de (lege) vaatwasser...

liefs marieke

mariekepieke schreef:

komt goed, het is eigenlijk een heel fijn soort poeder wat erin zit! dat nevelt werkelijk prachtig door je hele keuken :D
daarom kun je dat best in een doos of buiten sprayen, ik gebruik ook wel eens de (lege) vaatwasser...

hihi ik had dat idd al gelezen, ik dacht voordat ik sterretjes ga zien doe ik het wel buiten.. glimmertjes maakt het leven natuurlijk wel veel leuker, maar het hoeft na een jaar niet nog op je keukenkastjes te zitten... :lol:

Bianca

Groetjes,
Bianca