Onderwerp: Zeer persoonlijke communietaart!

Van het geboetseerde poppetje bovenop tot aan de strik rond de onderste taart. Heel de taart is afgestemd op het communikantje van afgelopen zondag.
De moeder van het meisje wilde ook persé langskomen om de taart te bespreken, aangezien ze nogal een perfectioniste is (haar eigen woorden).
Normaal doe ik dat niet, maar wilde voor deze keer wel een uitzondering maken.
De kleuren komen voort uit de jurk, de parels zijn gebaseerd op de sieraden, de strik rondom is de band die rond de buik van het meisje zat, de bloemen zaten in haar haren...kortom: super persoonlijk!
Het meisje bovenop is nagemaakt van een foto die ik gemaild kreeg.
Ik ben met de taart tevreden, vond hem erg mooi...alleen het poppetje wat minder (mja, een kleinigheidje houd je altijd).
Moeder was laaiend enthousiast, ze heeft wel een kwartier in mijn keuken staan 'oehen' en 'aahen'. Uiteindelijk moest ik hem maar in de auto zetten, want dat durfde ze niet
.
Bij thuiskomst belde ze meteen, dat hij veilig in de koelkast stond...super zulke klanten! Daar doe je het weer voor.
En nog een leuke bijkomstigheid: mams is fotograaf en wil graag iets in samenwerkingsverband gaan doen! Hoe leuk
.
We moeten nog even bekijken hoe en wat, maar vind het nu al super!
De taart heeft overigens ook in elke laag een andere vulling.
10 cm: melkchocolademousse en straciatellamousse
18 cm: Citroenbavarois en lemoncurd
25 cm: Monchou met bastognekruimels en aardbeienvlaaivulling
Bedankt voor het kijken en ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
Een heel verhaal (sorry...), maar hier zijn de foto's.
én dochter - 21 januari 2014

. Voordat ze de taart op kwam halen, was ik erg zenuwachtig, maar bij haar eerste blik op de taart was deze meteen verdwenen!