Onderwerp: Hartentaart voor een speciale gelegenheid.
Vorige week vrijdag belde mevrouw aan, ze wilde een taart voor haar man bestellen. Aangezien ik hier thuis een workshop had, zei ik tegen haar of ze de volgende ochtend wilde komen. Ik heb dan meer tijd voor haar. Ze kwam de volgende ochtend om haar bestelling te doen en zei tegen me dat ze heel graag een rode harten stapeltaart wil. Ze zei ook tegen me dat de man 2 jaar niet thuis was geweest. Hij is vandaag jarig en komt ook thuis. Het is een hee bijzondere dag voor de hele familie. Ik had geen hartenvorm in huis, maar mailde Inge gelijk om te vragen of ze het op voorraad had. Met de super snelle service van Inge en Danny had ik de bakblikken disdag in huis. Ze vroeg me of ik 28 witte kaarjes op de taart wilde zetten en als tekst van harte welkom en gefeliciteerd. Veder wilde ze haar naam en de namen van de kinderen op de taart.
Ik heb de tekst en de namen op de taart gezet, maar 38 kaarsjes was wel te veel. Dus ik het met een uitsteker 38 hartjes gemaakt met de kaarsen erin. Ze kan ze dan rond de taart zetten. Ik ging samen met mijn man de taart vanmiddag bezorgen...wat was er een feest!! Heel druk, veel mensen, een hele lange tafel heel mooi gedekt. De man vertelde aan mijn man dat ze vandaag uit de gevangenis was gekomen. Dus dit is een taart voor een bijzondere gelegenheid.
Het was een mooie gelegenheid om de strik van karin uit te proberen.
Nu ga ik me richten op Birmingham
Bedankt voor het kijken.
Lisette