Onderwerp: hola!!!!
hoi allemaal! ik wil me ook heel graag even voorstellen...ik ben Isabelle, ben 42, heb 2 schatten van dochters en we wonen in Cataluña, ( Spanje, op 50 km van Barcelona).
ik ben eigenlijk nog maar net bezig met taarten bakken, maar vind het echt ontzettend leuk! het probleem is dat je hier niks van al deze ingredienten kan krijgen, dus moet ik alles zelf maken, ik was dan ook reuze trots toen mijn eerste rolfondant lukte..maar iedereen bekeek me gek toen ik op zoek ging naar glycerine en glucose..en dan ook nog om op te eten gekke belgen zeggen ze dan..maar ze smulden wel allemaal van m'n taartje...maar als er iemand een tip heeft waar ik hier in de buurt deze spulletjes kan vinden...webshoppen kan ook wel natuurlijk, maar ik vrees dat de verzendkosten heel hoog worden...en de crisis is hier heel zwaar
ik hoop dan ook om op deze manier een centje bij te verdienen...maar dat wordt eerst nog veel oefenen dus...dus...iedereen hier in huis is weer blij, want zij mogen de probeersels proeven...daar gaat onze bikiniline voor deze zomer
veel liefs aan iedereen!!!!
besitos, Iabelle