1

Onderwerp: Candy melts

Ik heb een vraag over candy melts... Ik heb ze vandaag voor het eerst gekocht en ze zijn heerlijk (een aantal heeftde gietmal niet gehaald) maar als ik de lollies heb gemaakt blijft het een beetje de structuur van chocolade. Is dat normaal? Hoe hard zou het moeten worden, en hoe lang moet het uitharden?

Lees mijn blog <a href="http://www.hoppinup.blogspot.com">Hoppin' Up</a>

2

Re: Candy melts

Ik leg ze altijd even in de koelkast, dan zijn ze zo uitgehard.

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

Idd even in de koeling, minuut of 15 en dan uit de vorm halen. het word ongeveer net zo hard al chocolade.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Ik weet niet welke mal je hebt, maar ik heb het wel eens gedaan met de cookie treat pan die is van rvs..
In de winkel werd mij geadviseerd om met een wattenschijfje de pan 'op te poetsen' daardoor krijgt de lollie een gladde voorkant. Zonder structuur en glimmend..

Bij mij werkte het! Misschien heb je er iets aan..

Groetjes Hulya

5

Oh het is niet helemaal een antwoord op je vraag zie ik  :o     :lol:   :lol:  verkeerd begrepen....

Ik had ze inderdaad ook in de koelkast gezet en goed laten uitharden.. bij mij werden de lollies goed, met zo'n KNAK geluid zoals bij een chocolade reep   :lol:  (weet even niet hoe ik het anders uit moet leggen)  ;)