Onderwerp: Zal deze combinatie te machtig zijn?
Ik heb een vierkant taartje gemaakt van 20x20 welke ik wil vullen met zwitserse room en daaronder een dun laagje 4 vruchtenjam. Het geheel wil ik afwerken met ganache Zal deze combinatie iets te machtig zijn of valt dat mee? Ik wil voor deze taart 1 vulling gebruiken maar wel lekker dik!
Zal ik hier wel een dijkje botercreme voor moeten gebruiken of zorgt de ganache ervoor dat deze zal smelten? Moet ik het alles nog afsmeren (met jam misschien?) of is dat niet nodig?
Tevens heb ik nog een ander kapsel welke ik sowieso wil vullen met bokkepootjesvullig obv slagroom, ohh, wat lijkt me die vulling lekker zeg. Verheug me er nu al op. Ik twijfel alleen wat ik erbij zal doen. Iemand een lekkere tip?
Daarna ga ik wel bedenken waar ik deze mee zal afwerken, fondant of marsepein ( alles is voor mij nog nieuw...).
Deze vragen zullen alvast al een keer eerder gesteld zijn maar het zoeken is (vind ik persoonlijk) lastig omdat in elk topic bijna een bepaalde naam wordt genoemd Ik las ook dat er ergens een lijst rouleert waarin lekkere vullingcombinaties staan alleen kon ik deze niet vinden... Wellicht dat iemand weet waar deze staat?
Bedankt maar weer...!
Tamara