1

Onderwerp: waar laten jullie je rollen inpakpapier?

een beetje ordelijk dan hè? ;)

Ik heb die van mij alle duizend :rolleyes: ) in een doos staan, strak tegen elkaar. Op zich wel handig, behalve wanneer je die ene zoekt :s Eén voor 'één eruit trekken en natuurlijk vind je die ene als laatste en kreuken de losse zijkanten allemaal.

:think: Is er een georganiseerd iemand hier die dè oplossing heeft bedacht?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Re: waar laten jullie je rollen inpakpapier?

Ik heb ze in een hoge wasmand staan.

Groetjes P@trici@

3

Hahahahahah  :lol:  dit vind ik nou eens een goeie vraag zeg!! Ik heb ze op dit moment gewoon in mn dressoir kast liggen... Echt een RAMPP!!
Elke keer heb ik de neiging om al die rollen weg te gooien, als ze er weer eens uit komen rollen als ik de kast deur open trek  :lol:  :lol:

Dus ik lees even mee :Y
Overigens lijkt een hoge doos al een goed begin voor mij  :lol:

4 Laatst bewerkt door Sandra-lala (19-05-2011 06:12)

Ik snap het probleem en ik heb niet echt een oplossing voor al die rollen maar misschien wel een tip om te voorkomen dat je er straks met 2 duizend rollen zit  ;)
I.p.v. mijn plankjes in te pakken met inpakpapier (ik neem tenminste aan dat je het daar voor gebruikt) gebruik ik vellen scrapbook papier.
Ik scrapte hiervoor al en heb daar een aardige voorraad van maar dat zijn vellen van 30x30 cm en die heb ik in speciale plastic mappen. Neemt een stuk minder ruimte in!
Mijn plankjes laat ik dezelfde maat zagen, leg 1 vel erop en pak dat in met het transparante folie.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

5

bij mij staan ze in een melkbus (een nog een doos in de kast) maar ik mag van mezelf pas kopen als het er weer bij kan!

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

6

ik heb ze in een hoekje in mijn kamertje staan,maar iedere keer vallen die krengen om
was mand lijkt mij ook wel een super oplossing of inderdaad de vellen

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

7

Ik heb ze naast het keldertrapje staan.

Melkbus of kolenkit is ook handig lijkt mij, alhoewel kolenkit waar laat ik dan de paraplu's ?

@Carien, melkbus past vast nog wel in je bedstee, staan ze mooi rechtop.

Christine.

8 Laatst bewerkt door Carien (19-05-2011 07:38)

ja dat wel, alleen dan moet ik er een hele verzameling hebben :s , denk toch gauw zo'n 6 melkbussen  :o
Ja 'k weet 't, onzin zoveel rollen in huis te hebben, maar ja, dan kom ik bij het Kruidvat en dan hebben ze zulk leuk papier en dan, tsja, dan neem ik dat maar weer mee :o   :rolleyes:  :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

Ik gebruik ook mijn scrappapier, koop ook van die ouwe sets die niet om aan te zien zijn, maar als taartonderlegger ideaal haha...

10

Ik de vuilnisbak :lol:

Gewoon zo'n ronde prullenmand. En ik begin nu toe te raken aan nog een prullemand ernaast. Anders staan ze idd te strak en dat wil ik niet O-)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

bovenop de kast  :+ en nog in een doos waar de rollen in de winkel ook staan, gewoon eentje meegescoord, op zolder :s wel genoeg voorlopig....

I never met a calorie I didn't like....

12

Ik heb een Malm ladekast in de logeerkamer staan waar mijn rollen (en linten en andere zooi) in liggen. Dan kan ik makkelijk inpakken op het logeerbed. :)

13

taartenprinsesje schreef:

bovenop de kast  :+ en

dat is ook een idee voor mij  :lol:  :D

ik heb ze nu in de trapkast maar da's niet handig.
niet dat ik er veel heb... maar 6 rollen :o
maaaaaaar ben nog beginner, dus ook met de rollen hahaha

ik merk al wel dat ik als ik bij de kruidvat, xenos, action enz ben en ik zie een leuk rolletje dat ik die mee neem hihi

afgelopen maandag nog bij de xenos 2 leuke rollen gescoord.
Man lief vroeg of die ook op mijn lijstje stond  :o ja???
ik was bezig met mijn vakantielijstje maar ja kon het niet laten liggen hahahaha.

ik lees dus even mee voor nog meer goede tips ;)

Groetjes, Franka

14

Bij de ikea hebben ze de RATIONELL VARIERA
Een alleshouder die je bijvoorbeeld aan de binnenkant van een deur kan hangen. Zo heb ik ze aan de binnenkant van de trapkast hangen met daarin rollen inpakpapier. Super handig! Blijven hierdoor heel netjes. Ook in de berging heb ik ze voor plastic tasjes.
Je hebt ze in wit en roze.
Succes ermee.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60128661

Groetjes Katuschja

15

Ik heb een een hele grote cremekleurige retro blikken prullenbak van Ikea (zo één met deksel). De deksel is er vanaf en alle rollen in de bak!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

16

ik heb bij de uitverkoop-blokker vorig jaar net na de feestdagen 2 van die cadeaupapier-tassen gekocht, kreeg er 50%korting op en toen waren ze zo goedkoop dat ik ze meteen meenam, maar die zijn nu ook alweer beiden vol....

Groetjes, Dorothea.

17

taartenprinsesje schreef:

...en nog in een doos waar de rollen in de winkel ook staan, gewoon eentje meegescoord, op zolder :s wel genoeg voorlopig....

Dat is ook nog wel een optie  :D Maar waar ik die doos dan moet laten... :lol:

Ik heb ze nu in een la liggen, maar daar passen ze eigenlijk niet in, zijn net te lang. Ze moeten er schuin in en dan passen er maar 6. Waarom maken ze die rollen ook zo lang? :lol:  :lol:

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

18

Ik heb er niet zoveel nog, ik heb ze euhm, naast de wasmachine liggen, tussen de wasmachine en de muur zeg maar.

19

Al die rollen.....???? Hoezo???? Ik heb maar één rol in huis. Weliswaar eentje van 250 meter lang ofzo. Ik gebruik namelijk altijd zwart inpakpapier en heb dus bij de groothandel ooit eens zo'n enorme rol gekocht. Ik vind al die bonte onderplankjes niet mooi.... vandaar....:o

Geen rollende rollen dus hier..... :lol:

Volg je hart...want dat klopt!

20

Ik heb ze in een hele grote glazen vaas van de action.

Kunnen heel veel in en omdat het doorzichtig is hoef je ze er niet uit te halen om te zien welke je moet hebben :thumb:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

21

K.H schreef:

Bij de ikea hebben ze de RATIONELL VARIERA
Een alleshouder die je bijvoorbeeld aan de binnenkant van een deur kan hangen. Zo heb ik ze aan de binnenkant van de trapkast hangen met daarin rollen inpakpapier. Super handig! Blijven hierdoor heel netjes. Ook in de berging heb ik ze voor plastic tasjes.
Je hebt ze in wit en roze.
Succes ermee.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60128661

Groetjes Katuschja

Ik gebruik net als Katuschja ook de Ikea Rationell Variera en heb ze in de berging hangen. Voor mij werkt het goed maar ik denk dat het ervan afhangt hoeveel rollen je hebt.

Succes!!

22

Bij mij staan ze in de meterkast, maar je kunt bij de ikea ook een soort schoen/hang opberger kopen die hang je in een kast, in elk vakje zou je op kleur of per thema je rollen in kunnen doen?

bij mij staan ze in de meterkast

Ik zing mijn eigen wijsje!