Onderwerp: Eerste betaalde opdracht!
Oh meiden wat een kriebels had ik er van in mijn buik. Het vriendinnetje van mijn zoontje (5 jaar, hahahah) wilde perse voor haar verjaardag een taart van mij.
Ze had haar moeder de oren van d'd kop gezeurd en uiteindelijk wist ze het.
Het moest een Diddlinataart worden. De volgende dag komt ze naar me toe dat ze graag ook Diddl erbij wil, want ze wil een verliefd stel net als haar en Mika (mijn zoontje). Hhahahahahahah... 'tuurlijk kan ik dat meid!'.
Oja en heeeeel veeel hartjes en of mika zijn naam er ook op mocht.
Man, man,wat is die Diddl en &@^#$*@&- poppetje om te puzzelen zeg.
Op zich lukte het allemaal wel, maar alles begon op een gegeven moment te breken.
Had de puzzel gisterochtend al gemaakt, maar ben gisteravond zo lang aan herstellen geweest op de taart dat ik net zo goed de puzzel meteen op de taart had kunnen maken. Nou ja misschien leer voor de volgende keer. En als er tips zijn, dan zijn die meer dan welkom.
En toen kwam het moment van het overpakken van de taart op de plank in de doos.
Dat mislukte zo erg, dat de onderste rand helemaal los ging.
Waarom gaat dit nu altijd fout bij mij? Wat moet ik doen?
Ik heb er 25 euro voor gevraagd. Heb er wel bijgezegd dat deze prijs voor haar speciaal is, en wanneer er andere om vragen de prijs 30 euro is. Is dat redelijk? Mag mijn taart hiervoor weg?
Nou ja heel veel vragen, maar wordt gewoon opnieuw onzeker als het om geld gaat.
Nou ja al met al vind ik mijn eerste betaalde opdracht er best leuk uitzien.
Een taart van 28 cm doorsnede, gevuld met speculaasjesvulling, bankerbakkersroom met manderijntjes, en amaretto.
Dankjewel!