1

Onderwerp: Mezelf even voorstellen

Ik heb even rond zitten lezen en genoten van alles wat hier zo op het forum te vinden is en ben heel blij met de tips die ik al opgedaan en ik dacht het wordt tijd om me aan te melden om hopelijk ook mijn bijdrage te kunnen leveren met tips, ideetjes of hulp in welke vorm dan ook.

Ik ben op zich wel wat ervaren met bakken maar niet met het decoreren en kijk altijd vol bewondering naar wat mensen maken. Echte kunstwerken zijn dat en al zou ik maar 1% ervan onder de knie krijgen dan zou ik me al een hele pief voelen  ;)

Wie ben ik:

Ik ben een moeder van 45 jaar die begonnen is al heel vroeg met bakken en receptjes uitproberen vanaf kind zijn. Het ging dan op en af, soms tijden geen puf of inspiratie en soms lekker heel veel uitproberen.

Brood bakken is een andere hobby van me die ik ook laatst weer opgepakt heb. Ik heb hier in huis twee afnemers die genieten van alles wat ik bak/maak en van de week heb ik zelfs hondenkoekjes gebakken en dat vond onze herder ook geen bezwaar ;)

Afgelopen week heb ik hartige minimuffins gebakken en ingevroren voor het weekend want dan wordt mijn zoon 12 jaar. Dan nog twee focaccia broden en een italiaanse hazelnoot taart naar recept van rachel allen.

Van koken en genieten heb ik een advocaat appeltaart nu op het rooster staan, al een aantal jaren een succes en ook van rachel allen staat er nu een mokka-cake/taart in de oven.

Jullie forum heb ik gevonden doordat ik erg twijfelde over de boterglazuur die in het boek beschreven staat want ik vries alles in en wist niet of dat kon maar blijkbaar kan dat dus wel dus dank aan iedereen die hierover vragen heeft gesteld en ook antwoord heeft gegeven. Een newbie als ik ben daar dus heel erg mee geholpen.

Dus strakjes ga ik de mokkataart gewoon helemaal afmaken en ook invriezen.

Ik geniet enorm van het bakken en vooral als het goed lukt.

Nou dat is het zo een beetje vermoed ik. Als jullie nog vragen hebben hoor ik ze graag.

Met vriendelijke bakgroetjes,
Valeria.

2

Re: Mezelf even voorstellen

Welkom op het forum :)

3

Re: Mezelf even voorstellen

Welkom op het forum,
Leuk dat je al zolang aan het bakken bent met van alles en nog wat.
Lekkere recepten zijn altijd welkom ;)

Veel lees plezier !!

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?