1 Laatst bewerkt door PhaetonX (17-05-2011 23:27)

Onderwerp: Medeverslaafde meldt zich!

Goedemiddag allemaal,

Half april heb ik een workshop taartdecoratie gevolgd bij een bekende van mij. Twee weken lang heb ik geprobeerd me in te houden (want fulltime baan, weinig tijd), toen kon ik het niet meer houden en heb ik een webshop geplunderd.

In alle haast rommel bij elkaar gezocht, verkocht op Koninginnedag en van de opbrengst nogmaals geshopt voor taartspulletjes.

Inmiddels 4 creaties rijker (inmiddels in de Show Off gezet http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126541615 ).

Het blijkt overigens best te combineren met een baan, hoor.

De nieuwe weekplanning ziet er als volgt uit:

Maandavond: botercrème maken
Dinsdagavond: vulling 1 maken
Woensdagavond: vulling 2 maken
Donderdagavond: kapsels bakken
Vrijdagavond: taart vullen en versieren
Weekend: opeten (of wegbrengen)

Ik ben al een paar weken verslaafd aan het forum (undercover, zonder me voor te stellen) en dank iedereen al voor alle handige tips een ideeën!!! Dankzij jullie is mijn eerste lussenstrik behoorlijk goed gelukt!

Verdere info over mij:

Ik ben Annelies, 26 jaar

Getrouwd met de liefde van m'n leven (al 11 jaar samen). We hebben 2 poezen en wonen in Utrecht.

Momenteel heb ik zoals gezegd een fulltime baan, maar na een grote knoop doorgehakt te hebben, hoop ik in september weer volledig te gaan studeren (na 7 jaar werken!)

2

Re: Medeverslaafde meldt zich!

welkom en knap dat je je studie weer op gaat pakken, succes!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

3

welkom annelies!

wat ga je studeren?

enne... wil je iedere week een taart maken? ben benieuwd naar de foto's!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

4

Dankjewel Linda en Lis!

Ik wil Chinees gaan studeren in Leiden! Wacht nog op toelating, maar ik voldoe net aan de eisen, dus verwacht dat 't wel goed komt.