Onderwerp: Mold nodig maar nergens op voorraad, wie kan me helpen...
Ik heb 2 vleugeltjes nodig voor een bruidstaart maar kan deze mold niet op tijd aankomen....
Iemand een idee???
www.taartendroom.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Mold nodig maar nergens op voorraad, wie kan me helpen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb 2 vleugeltjes nodig voor een bruidstaart maar kan deze mold niet op tijd aankomen....
Iemand een idee???
Ik denk dat je oproep beter in V&A past. Misschien wil iemand hem uitlenen of aan je verkopen.
Ik heb het even gemeld.
Ook niet hier?
detaartjesvanpuck.nl/product/20972/FI_Molds_Angel_Wings.aspx
jesajo-art.nl/a-14400691/first-impression/fi-molds-angel-wings
detaartsuper.nl/index.php?item=fi-molds-angel-wings&action=article&group_id=10000047&aid=1440&lang=NL
Ook niet hier?
detaartsuper.nl/index.php?item=fi-molds-angel-wings&action=article&group_id=10000047&aid=1440&lang=NL
Bedankt, kende deze site helemaal niet. Lijkt op voorraad maar geeft 7,50 verzenden aan voor 1 malletje die zo in een enveloppe kan, heb ik even nagevraagt. Bedankt voor de tip!!!
en zelf foto uitvergroten, printen op dik papier, uitknippen en als template gebruiken om uit te snijden , een beetje bol in het midden laten en met tooltje veerlijnen kerven? Of moet je er heel veel maken?
en zelf foto uitvergroten, printen op dik papier, uitknippen en als template gebruiken om uit te snijden , een beetje bol in het midden laten en met tooltje veerlijnen kerven? Of moet je er heel veel maken?
Dat zou natuurlijk ook kunnen..... maar wordt natuurlijk nooit zo mooi al de mal ....
Ga eens kijken of me dat lukt. Heb ik niet eens aan gedacht!
Thanx
Tom Poes schreef:Ook niet hier?
Bedankt, kende deze site helemaal niet. Lijkt op voorraad maar geeft 7,50 verzenden aan voor 1 malletje die zo in een enveloppe kan, heb ik even nagevraagt. Bedankt voor de tip!!!
Ik weet niet welke site je bedoelt, maar detaartjesvanpuck zit in hellevoetsluis, daar kom ik regelmatig..
Ik weet dat zij ook duur is met verzenden, mocht het nodig zijn wil ik hem wel bij haar thuis afhalen en naar jou verzenden in enveloppe...
peggyvandeven schreef:Tom Poes schreef:Ook niet hier?
Ik weet niet welke site je bedoelt, maar detaartjesvanpuck zit in hellevoetsluis, daar kom ik regelmatig..
Ik weet dat zij ook duur is met verzenden, mocht het nodig zijn wil ik hem wel bij haar thuis afhalen en naar jou verzenden in enveloppe...
Nou, dat vind ik wel heel lief.... ... Kreeg alleen net van hun te horen dat hij ook niet op voorraad is
.
Hullie schreef:peggyvandeven schreef:Bedankt, kende deze site helemaal niet. Lijkt op voorraad maar geeft 7,50 verzenden aan voor 1 malletje die zo in een enveloppe kan, heb ik even nagevraagt. Bedankt voor de tip!!!
Ik weet dat zij ook duur is met verzenden, mocht het nodig zijn wil ik hem wel bij haar thuis afhalen en naar jou verzenden in enveloppe...Nou, dat vind ik wel heel lief....
... Kreeg alleen net van hun te horen dat hij ook niet op voorraad is
.
Owh dat is jammer Ik hoop voor je dat je hem nog ergens anders kan vinden dan...
bij taartendecoratie is ie vlgs de site nog op voorraad
Misschien bij tante Fatima in Helmond?
Handig die webshops die dingen aanbieden die ze niet hebben!
*Je kunt het ook bij mij bestellen, maar ik heb het alleen ook niet*
Bij taartshoppie is het volgens de site ook op voorraad, wel komen er ook verzendkosten bij
en hoe heb je t nu opgelost?
Ik heb hem besteld via cakesupplies.... Is inmiddels binnen. Had me vergist in de datum dat ik hem nodig had ...
Goedgekomen dus, thanx voor jullie reacties.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Mold nodig maar nergens op voorraad, wie kan me helpen...