1

Onderwerp: Oh jee...hoe boetseer ik een mooie motor??

Hallo allemaal,

Ik heb begin juni een opdracht waarvoor ik een motor moet boetseren. Ik wil er nu mee beginnen, maar vraag me een beetje af HOE ik moet beginnen...Het moet zo'n chopper zijn...wie kan me wat handvaten geven zodat ik een start kan maken???

Groetjes!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Oh jee...hoe boetseer ik een mooie motor??

Judy schreef:

wie kan me wat handvaten geven
Groetjes!

Je moet dan wel alles zelf boetseren he! En niet de handvaten van iemand anders krijgen.... :+

Sorry....beetje melig. Ik kan je niet helpen. Gewoon aan beginnen en zien hoever je komt. Ik denk dat het wel goed gaat komen....

Volg je hart...want dat klopt!

3

hahaha..Mniek..toen ik het las moest ik erg lachen! (we moeten nog steeds mailen  :o )

Iemand nog een goede tip voor me?

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Hai,

Je begint met de romp (hoe dat ook heet :lol: ) van de motor, daarin maak je een uitsparing voor de wielen. Het motorblok kun je in principe plat maken, accenten aanbrengen en daarna zilver verven. De wielen kun je accentueren door lichte groeven aan te brengen. Ik heb voor een medeforummer Lenny een keer motor geboetseerd, ben alleen vergeten om er een foto van te maken. Kijk anders even op haar site. Verder is het echt naar het plaatje kijken en zoveel proberen na te maken... :)  :)

5

Ja Judy...we moeten inderdaad nog steeds mailen maar zoals het bij iedereen gaat ......druk...druk...druk.... Máár hij staat nog steeds op mijn "To-do-lijst"  ;)

Enne...succes met je motor!!!

Volg je hart...want dat klopt!