Onderwerp: Hulp met beslag hoeveelheden! De tabellen lukt even niet!
Help!!
Ik heb al een aantal keer een biscuit proberen te maken in een rechthoekige vorm. De biscuits smaakten goed, alleen niet echt hoog en in het midden was hij iets lager dan aan de zijkanten . Ik bak hem dan rustig in de hete luchtoven, zodat hij mooi kan reizen.
Ik gebruik trouwens geen biscuitmix, maar maak mijn beslag met bloem, eieren, suiker en vanillesuiker, maizena en een heel klein snuffie zout.
Het lukt me dus maar niet om de juiste hoeveelheden te vinden om een goede biscuit uit de rechthoek te krijgen.
Hou ik misschien de verkeerde hoeveelheden aan? Ik dacht zelf aan de hoeveelheden van 26 of 30 cm uit de tabellen ...toch? Of zit ik HELEMAAL verkeerd??
Wie kan mij vertellen hoeveel ik van alle ingedienten moet hebben met een rechthoek van 39 bij 27,5 cm. De hoogte is 8 cm.
O ja...ik gebruik meestal medium eieren, maar heb nu large in huis toevallig. Voor de overige tabellen, moet ik dan gewoon een eitje minder rekenen???
Groetjes en vast super bedankt voor eventuele info, zit echt met mn handen in het haar !!