1

Onderwerp: Mijn eerste taart

Eindelijk heb ik mijn eerste taart gemaakt ! Voor moederdag, mama was er erg blij mee. Ik ben er erg trots op voor 1e taartje!

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/225175_1860737051250_1625663832_1810767_8166861_n.jpg

1 probleempje had ik: bij het kleuren van de marsepein stond er op het kleurstofdoosje dat je met een tandenstoker wat kleurstof door de marsepein moest kneden. Dat heb ik uiteindelijk wel 10 keergedaan en steeds iets meer! haha ik wou rood kleuren dus dat heeft mij wel wat spierpijn opgeleverd!

De taart was gevuld met jam, slagroom en aardbeien. De biscuit heb ik gemaakt met de mix van funcakes.

Ik ben benieuw wat jullie ervan vinden!

Re: Mijn eerste taart

Ja, je hebt best veel rood nodig om iets rood te kleuren. Soms blijf ik dan maar op roze hangen, anders vind ik het ZOVEEL kleurstof.
Leuk taartje en was ze blij? :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

3

Re: Mijn eerste taart

Jaa dat rood viel mij inderdaad vies tegen, zo is mijn kleurstofpotje zo leeg! Jaa mama was er erg blij mee! ze wist dat ik het zou maken en liep er steeds wat omheen, ze zei steeds dat jij dat allemaal kan! maarja, ik heb wat research gedaan op dit forum en ik heb 2 boeken, haha alle problemen heb ik al op het forum gelezen! en het was nog hartstikke lekker ook!