1

Onderwerp: Toepasselijk voor vandaag!

Gemaakt voor mijn zoon, die gisteren zijn verjaardag heeft gevierd.  Snel moeten maken tussen het behangen van mijn taartplek door (ja perfecte timing), dus niet helemaal strak en een lettertje op z'n kop, maar ach hij hoefde niet naar een klant.  Jesse was er blij mee  ;)   En vandaag kampioen :D 

http://i53.tinypic.com/2vtnsc1.jpg

2

Re: Toepasselijk voor vandaag!

Supermooi! Gaaf voetbalschoentje!

(: Ik word blij van taart! :)

Mooie taart :)
Die ajax logo's zijn dat printjes ?  :think:
Anders heb je wel perfect gepuzzeld :)

4

Bedankt!
De logo's zijn idd printjes deze keer, vind puzzelen wel leuker en het Ajaxlogo is niet zo moeilijk hoor. Op mijn site staat er eentje die ik wel gepuzzeld heb en die vond ik goed te doen hoor.

el schreef:

Bedankt!
De logo's zijn idd printjes deze keer, vind puzzelen wel leuker en het Ajaxlogo is niet zo moeilijk hoor. Op mijn site staat er eentje die ik wel gepuzzeld heb en die vond ik goed te doen hoor.

Nou ik heb er vandaag ook 1 gemaakt (zie mijn topic ) maar ik vond het toch best lastig en priegel werk :P
Maar misschien had ik wat dikkere lijntjes moeten nemen....

6

sweetheart88 schreef:
el schreef:

Bedankt!

Nou ik heb er vandaag ook 1 gemaakt (zie mijn topic ) maar ik vond het toch best lastig en priegel werk :P
Maar misschien had ik wat dikkere lijntjes moeten nemen....

Ik vind je logo er prima uit zien hoor! Je hebt wel gelijk dat puzzelen blijft altijd wel een beetje priegelen.