Onderwerp: Stiekem trots op mijn eerste pumps
Vorig jaar vroeg een vriendin van mijn moeder om een taart te maken voor haar dochter die 20 werd en toen heb ik de taart met de dwergpincher (kun je nog zien in mijnalbum) gemaakt. Die vond ik al super. Afgelopen dinsdag kwam ze opnieuw aan de deur om te vragen ok ik een taart wilde maken voor haar 21e verjaardag. Zelfde smaak: bonbonbloc(moet dus in de smaak gevallen zijn) misschien eens iets anders van kleur: fuchia en voor de rest mocht ik zelf kiezen wat ik deed. Mmmm, ik had de mallen van de pumps al een tijdje liggen (ja ik ben een shopaholic en zeker voor taartspullen
)en wou deze dus graag eens uitproberen. Had niet gedacht dat het zo goed ging lukken voor een eerste keer! Ik ben eigenlijk supertrots op mijn taart en de mama vond ze ook prachtig toen ik ze vrijdag ging brengen. Wat de dochter vond heb ik nog niet gehoord en ik ben benieuwd. Het was ook de eerste keer dat ik de lace flowers heb laten drogen en ik blijf het prachtige bloemen vinden. (van de 4 is er maar eentje gebroken :blush: )Tips en opmerkingen blijven welkom! 
Bedankt voor het kijken,
groetjes
Angelique
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

. Ik weet niet of ze ze nu nog hebben. Ik vond ze eerst wat moeilijk om te gebruiken maar het gaat steeds beter nu.