1

Onderwerp: T&T Koekjes

Ja, ik weet het, vreselijk laat! Ernstig druk vrees ik...
For the record wilde ik toch graag even mijn koejes posten. Even een greep uit het assortiment, ik had voor de beurs namelijk 13 verschillende ontwerpjes:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4SNEF7CW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UMZSERO7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AL6ZJWIC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8CW3XLOJ.jpg


De rest staat in mijn album.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Jos

2

Re: T&T Koekjes

Oo wat zijn de koekjes mooi! Heel mooi gemaakt. De sterretjes vindt ik heel knap gemaakt, vooral met de 2 kleine witte sterretjes erin!

Groetjes Tweety!

3

Re: T&T Koekjes

Jaaaa, ik heb ze gezien op de beurs! Ze zijn echt heel erg leuk!

4

Re: T&T Koekjes

Ze waren prachtig en de lijntjes zo fijn, echt heel knap!  ik wist echt niet wie je op het forum was en dacht eraan om een foto te plaatsen voor jouw ;)
Nu komt alles weer boven!! we hebben elkaar ook gezien op het cake-event, maar daar was ik zo onder de indruk dat  mijn album bij je favorieten stond, dat ik je gezicht helemaal vergeten ben!! sorry sorry!!
en 't was ook jij die me geholpen hebt met de wet t-shirt.

wat ben ik toch een kieke!!

sorry sorry!!!

x

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

5

Re: T&T Koekjes

Heb ze ook gezien op de beurs en vind ze nog steeds prachtig mooi!!

Groetjes van Jette

6

Re: T&T Koekjes

Heel mooi! Vooral de kikkers vind ik super :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

7

Re: T&T Koekjes

WOW wat een leuke koekjes. Vind dat prinsesje erg lief !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

Re: T&T Koekjes

vind je koekies echt super, ook de site, ik kende hem nog niet. prachtige dingen maak je. is het al eens aan je gevraagd, maar welk koekjesrecept gebruik jij?
groetjes
elly

wil je zien wat ik gemaakt heb, kijk dan even op www.soetenzo.nl]

9

Re: T&T Koekjes

Oooh ik ben helemaal sprakeloos, ik wist al dat je goed was ;) maar zooooooo goed!! Ze zijn werkelijk plaatjes allemaal, maar je kikkertjes zo fijntjes afgewekt en zo netjes.... pfff echt hoor Jos

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

10

Re: T&T Koekjes

Heel mooi, en ze waren ook errug lekker!!!!!!!! Heb ze goed 'geproefd', en moest echt weglopen anders had je niets meer over ;)
Ik wist ook niet wie je van het forum was, en nu heb ik 'm :)

Mijn website: Presentaart

11

Re: T&T Koekjes

Ik geloof dat ik dit gemist heb op de beurs.... Die kikkers zijn echt super geweldig!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

12

Re: T&T Koekjes

oh maar nu ben ik ook verward hoor! Had jij geen naamkaartje met Jozefien op?
ik wist helemaal niet dat jij Lonestar was!

ik vond sowieso al dat je mooie taarten maakte en jouw koekjes waren erg fijn afgewerkt. prachtig waren ze!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

13

Re: T&T Koekjes

Haha, dames, bedankt voor de leuke berichtjes!
@ Belluna: geeft niets hoor, ik was ook even de naam kwijt bij jouw gezicht toen ik je op de beurs tegenkwam. Ik zag pas op de foto dat de Guillotine van jou was, geweldig, was die!
@ Elly: ik gebruik het recept van Peggy Porschen (staat wel ergens bij de recepten).
@ Lara: hihi, dit was pas de 3e keer dat ik koekjes heb gemaakt hoor! Ik vond het een hele eer dat ik vanwege de eerste 2 keer koekjes was gevraagd voor de beurs!
De zwarte lijntjes zijn ook gewoon gespoten icing hoor, het gaatje in het zakje was per ongeluk een beetje klein.
@ Catherine: inderdaad, ze hadden een kaartje voor me met Josephine erop, mijn doopnaam. Ik weet eigenlijk ook niet waarom, alleen mijn vader noemt me nog wel eens liefkozend zo... Lekker verwarrend h

14

Re: T&T Koekjes

Oh is dat even wat ...:S
Er waren inderdaad 2 Jos

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

15

Re: T&T Koekjes

Supermooi!!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

16

Re: T&T Koekjes

Ze zijn absoluut prachtig !

17

Re: T&T Koekjes

En zoooooo gaaaaaf.... !


... ik wou dat ik er eentje op had... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

18

Re: T&T Koekjes

:lol: :lol: Hahahaha, nu begrijp ik het ook pas....

Ik dacht nog, wie is die Josephine die koekjes zit te versieren, ik kende verder iedereen die demo's gaf (van naam dan :D) van het forum en 'Josephine' zei me niets :S Jammer, want anders had ik je zeker even aangesproken. Ik vind jouw taarten altijd supermooi, zo netjes... Dat zie je trouwens ook terug je koekjes zie ik. Fantastisch mooi!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

19

Re: T&T Koekjes

allemaal prachtig! het prinsesje is mijn favoriet.

groetjes hanane
O..ja kijk ook op http://olalataarten.mijnalbums.nl

20

Re: T&T Koekjes

O, geweldig, die kikkers, wat een schatjes!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Re: T&T Koekjes

hA jOSE!

Wat leuk dat ik de koekjes nu ook kan bekijken ik had alleen de eenhornen gezien.
hoe heb je ze eigenlijk uitgestoken? met de hand gesneden????

geproeft heb ik wel en ik vond ze heel lekker!
het was leuk je te ontmoeten en even met je te kletsen volgens mij voelde je je ook wel op je plekje daar!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

22

Re: T&T Koekjes

wat een leuk onderwerp toch ..vind ze super allemaal vooral eenhoorn ,prinses en fee

23

Re: T&T Koekjes

Ze zijn allemaal geweldig en wat een boel zeg! De kikkers zijn wel mijn favoriet!

Groetjes Maaike
www.lekkerenzoet.nl

24

Re: T&T Koekjes

Ik heb ze helaas ook niet live gezien op de beurs, maar ze zijn erg mooi geworden!!

Groetjes van je naamgenoot ;)

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

25

Re: T&T Koekjes

Super netjes gedaan. Jammer dat ik niet lekker was, anders was ik veel langer blijven kijken op de beurs. Het was me er gewoon een beetje te druk.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.