1

Onderwerp: Mijn moeilijkste taart ooit...

Kort voor zijn dood was mijn broer een gezellige avond met vrienden aan het organiseren. De hele club bij elkaar lekker de stad in. Zijn vrienden wilden deze avond toch door laten gaan en mijn zusje en ik werden gevraagd te komen. En ik beloofde een taart....

Ik heb er 2.5 dag over gedaan, de taart was al oud toen ik klaar was... Ik kon het niet. Alles ging fout, zelfs de lettertjes plakte ik ondersteboven. Scheurtjes, noem maar op. Maar dat maakt niet uit, hij zou supertrots zijn geweest. Ik moest natuurlijk wel een megastuk voor Serge reserveren ;).......

Omdat hij glazen spaarde van Heineken...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7SWSAXO-D.jpg

Dit was de taart die ik zo'n 9 maanden geleden maakte ter gelegenheid van zijn 40ste verjaardag...

Let op, 18plus!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=107710

Van de 240 cupcakejes die ik voor de begrafenis had gemaakt heb ik helaas (nog) geen goede foto....

Bedankt voor het kijken.

Jacqueline

2

Re: Mijn moeilijkste taart ooit...

WoW ik vind  je taart bijzonder mooi, en diep respect dat je het kon opbrengen. vanuit hier dan ook nog veel sterkte om het verlies verder te verwerken! Hij zal zeker trots zijn hierop!

3

RESPECT in grote letters! Wat zal dit moeilijk zijn maar ook zo speciaal......

Groet, Jolanda

4

Jeetje.... meid, ik ben er stil van... wat afschuwelijk dat je broer is overleden, ontzettend veel sterkte gewenst! en wat ongelofelijk dapper van je dat je toch dit taartje kon maken.... ik vind het ontzettend knap!! Nogmaals sterkte!!

5

Hij is supermooi geworden zeg. hij zou er zeker trots op zijn.

Ik ben nog een beetje aan het brainstormen voor mijn vriendin. Denk dat ik een forever friends beertje wel toepasselijk vind zo voor de laatste taart. Ik zal inderdaad ook op tijd beginnen maar het scheeld dat ze hem natuurlijk nog wel zelf zal zien.
Taart voor de begrafenis daar begin ik niet aan dat zou ik echt niet kunnen.
Maarja, zo ver is het nog niet. Eerst nog even deze laatste weken doorbikkelen.

Sterkte! Ik zal vast nog even aan je denken als ik met mijn taart bezig ben.

Sasja

6

Wat een indrukwekkend verhaal zeg. Veel sterkte hoor. En de taart is wel heel mooi geworden.  Wat een verdriet lees je in je verhaal.
Respect voor de taart en de maakster.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

7

Hij zou zeker trots zijn geweest, het is een hele mooie taart waar duidelijk veel liefde in is gestopt. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

8

Dank!!

Jacqueline

Ik ben er stil van.... Heel dapper van je!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

10

SJeetje wat mooi zeg! En vooral dat stuk eruit! Prachtig gedaan!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

11

Wow, wat een bijzondere en mooie taart ! Inderdaad dat stuk eruit.... prachtig gedacht...

Groetjes, Conny

Ik vind hem prachtig....

13

Heel bijzonder....!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

14

RESPECT! je bent een kanjer hoor en wat zal je broer trots op je zijn. Hij is er bij hoor dat weet ik zeker! Heel veel sterkte meid en je taarten zijn echt geweldig. Liefs Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

15

Ook hier respect voor je, heel knap dat je zo'n mooie taart hebt weten te maken, sterkte !! X

16

wow wat mooi en speciaal. sterkte

17

:thumb:

Heel knap van je. Ik heb ook bij je 18+taart gekeken en het verhaaltje gelezen wat je erbij hebt gezet over je broer. Ik kan me niet voorstellen wat jij/jullie moeten doormaken om dit verlies te dragen. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn  :nooo

Nogmaals,  :thumb:

18

:thumb:  Wat enorm knap dat je dit voor elkaar hebt gekregen, ondanks de emoties..

19

Wat een verhaal! Prachtige taart en mooie symboliek met het stuk eruit. Hopelijk hebben jullie een goede avond gehad met mooie herinnneringen. Sterkte voor de komende tijd

20

Prachtig gedaan, heel knap om dat op te kunnen brengen!

21

Wat knap dat je dit kon!
Ik vind hem mooi en een mooie gedachte zo dat stuk eruit!

22

....respect.... En ook dat stuk eruit.... geweldig dat je dit hebt kunnen doen

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

23

pff, ik zit hier met kippevel op mijn armen je verhaal te lezen, diep  diep respect voor je dat je in zo'n moeilijke situatie zo'n mooie taart kunt maken

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

24

jeetje krijg er gewoon helemaal weer kippevel van, knap hoor!!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

25

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Jessica
Taaartjes